בייל מתייאש? דיווח: הורה לסוכנו לחפש לו קבוצה אחרת

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

הוולשי וסוכנו מנהלים מלחמת התשה מול ריאל מדריד. השחקן ששוב מחוץ לסגל, בפעם השנייה ברציפות, עשוי שלא לשחק גם במחזור הסיום נגד בטיס וכבר חושב על היעד הבא. ברנט: "זידאן מעביר מסר? תצטרכו לשאול אותו"

(גודל טקסט)

סיום העונה של ריאל מדריד די משעמם ביחס לשנים עברו ונראה שרק סאגת גארת' בייל מוסיפה קצת עניין במועדון. סוכנו של השחקן, ג'ונתן ברנט, ממשיך לנהל מעין מאבק עם המאמן זינדין זידאן דרך כלי התקשורת, כשהשחקן והמועדון מנהלים מלחמת התשה ומחכים לראות מי ישבר ראשון. המצב פשוט מאוד: בייל רוצה להישאר בריאל מדריד, המועדון לא רוצה אותו. הפעם זידאן הרחיק לכת. הוא אמנם התעלם מדבריו של הסוכן של בייל ("אני לא בטוח שזידאן רוצה שהוא יישאר") אך ניפה את הוולשי מחוץ לסגל בפעם השנייה ברציפות, והשחקן בריא לחלוטין.

ברנט אמר בתגובה: "אני רק יכול לקוות שבייל ימשיך בריאל מדריד אבל כמובן שזה תלוי בזידאן. הוא החליט מה שהחליט, האם זה מסר לקראת חלון ההעברות? אני לא יודע, צריך לשאול את המאמן". 

במועדון החליטו להראות לבייל את הדרך החוצה בכוח לנוכח התעקשותו להישאר על אף שלפי הפרסומים בספרד המאמן כבר הודיע לו בשבוע שעבר שהוא לא בתוכניות,  אך זה לא הספיק. נכתב שהצעד של זידאן (ניפויו של הוולשי) היה מחושב מראש וייתכן שבייל לא ישחק גם במחזור סיום העונה נגד בטיס ולא יוכל להיפרד מהאוהדים בסנטיאגו ברנבאו. בדיווח ב"אס" נכתב שבייל כבר אמר לסוכנו לחפש לו קבוצה אחרת שתעמוד בשכרו, עדיף בליגה האנגלית. "האם אני יכול לחזור לאנגליה? כן, אבל אם קבוצה תכניס את היד לארנק", אמר בייל לברנט. גם מקורביו של השחקן הציעו לו לוותר. בשער העיתון נכתב באופן ברור: "זידאן לא רוצה את בייל".


גארת' בייל. מלחמת התשה מול ריאל מדריד (Gettyimages)

האיש שחתום על המספרת המדהימה בגמר ליגת האלופות בשנה שעברה ועוד מספר שערים גדולים, לא הצליח לקחת פיקוד העונה וכבש 14 שערים בלבד, זאת על אף שהצליח יחסית להימנע מהפציעות שרודפות אותו מאז הגיע (שיחק רק ב-53% מהדקות).  הוא מנותק מחדר ההלבשה והרגיז את המועדון לא רק עם יכולתו המאכזבת על כר הדשא אלא גם כשנטש את המגרש באמצע המשחק נגד ריאל סוסיאדד (ממנו נעדר מגלל פציעה) ולא חזר עם השחקנים באוטובוס לאחר ההפסד לראיו וייקאנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי