ליאו מסי כבש צמד, ברצלונה סיימה את העונה עם 2:2 באייבר

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

שישה ימים לפני גמר הגביע, האלופה נחלצה מהפסד מביך נגד הקבוצה ממרכז הטבלה. הפרעוש הפך זמנית (31, 32) והעלה את מאזנו ל-36 כיבושים, קוקורייה (20) ודה בלסיס (45) ניצלו יום חלש של סילסן, לנגלה נפצע

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)
הליגה הספרדית ננעלה הערב (ראשון) באופן רשמי במשחק החוץ של ברצלונה נגד אייבר. האלופה שסבלה מריבוי פצועים הציגה משחק חלש מהרגיל ושישה ימים לפני גמר גביע המלך נגד ולנסיה חילצה 2:2 במשחק החוץ בחבל הבאסקים.


חבורתו של ואלוורדה נקלעה לפיגור אחרי 20 דקות כאשר קוקורייה כבש נגד קבוצת נעוריו כאשר בעט למרכז השער וסילסן שהציג משחק חלש לא הצליח לעצור את הכדור. לאחר 11 דקות מסי הגיע למשחק וכבש צמד שערים מהירים (31, 32) שהפך את התוצאה והבטיח באופן כמעט ודאי זכייה שלישית רצופה בתואר נעל הזהב כשהעלה את מאזנו ל-36 שערים.


בדקה האחרונה של המחצית הראשונה דה בלסיס ניצל טעות נוספת של סילסן שיצא בחוסר אחריות מהשער והארגנטינאי ניצל את המעידה עם וולה אדיר מ-25 מטרים. במחצית השנייה הקצב נרגע ולא נכבשו שערים, אבל ברצלונה חטפה מכה נוספת כאשר קלמנט לנגלה נפצע ופונה מהמגרש והצרפתי הנהדר עלול להיעדר מהגמר הגביע. אייבר מנגד סיימה את העונה במקום ה-12.



ארתורו וידאל (Gettyimages)


הרכבים
אייבר: מרקו דמיטרוביץ', קוטה, איבן ראמיס (סרג'יו אלבארס 77), פאולו אוליברה, פאבלו דה בלאסיס, צ'ארלס (מארק קרדונה 85), סרג'י אנריץ' (קיקה 66), מארק קוקורייה, חואן יורדן, גונסאלו אצ'אלנטה, פביאן אורלאנה.


ברצלונה: יאספר סילסן, נלסון סמדו (מוסא ווגה 46), ג'רארד פיקה, קלמנט לנגלה, ג'ורדי אלבה, ארתורו וידאל, סרחיו בוסקטס (קרלס אלנייה 65), איוואן רקיטיץ', סרג'י רוברטו, מלקום (קרלס פרס), ליאו מסי.



מהלך המשחק
אייבר עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-20 לאחר שמארק קוקורייה ניצל טעות בהגנת האורחת, חדר למרכז הרחבה ובעט כדור חזק למרכז השער, אותו יאספר סילסן היה צריך לעצור, אבל ההולנדי השמיט והכדור נכנס לרשת, 0:1 לאייבר.


אבל אז התעורר ליאו מסי כאשר בדקה ה-31 איזן את התוצאה לאחר שיבל כדור עומק מארתורו וידאל והפנומן הארגנטינאי עקף את השוער ודייק מקרוב, 1:1 באייבר. כעבור דקה אחת בלבד מסי יצא להתקפה נוספת והשלים צמד מהיר שהפך את התוצאה, 1:2 לברצלונה.


בהתקפה האחרונה של המחצית אייבר כבשה את שערו השני – יאספר סילסן נגח כדור ארוך מחוץ לרחבה ופאבלו דה בלאסיס ניצל את היציאה של היציאה הרעה של ההולנדי ואיזן עם וולה אדיר מ-25 מטרים, 2:2 מהנה במיוחד.



שחקני ברצלונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי