ריאל מתלבטת בין פוגבה לאריקסן. איסקו עשוי לעזוב

איסקו
איסקו | Gettyimages

זידאן מעוניין בצרפתי אלא שמחירו גבוה פי שניים מזה של קשר טוטנהאם. בקבוצה מחכים להצעות לגבי הקשר הספרדי ויפעילו לחץ על שחקנים שמסרבים ללכת. קרבחאל: "שמח שברצלונה לא זכתה בטרבל. הזאר? זה נראה קרוב"

(גודל טקסט)
לאחר שהחתימה את לוקה יוביץ' אתמול, בריאל מדריד מצפים להמשיך לצרף שחקנים עוד השבוע לגיבוש הסגל. ליון, אגב, הכחישה את הדיווחים על כך שהעברתו של פלראן מנדי סוכמה. מעבר לכך, שחקני הרכש החדשים צפויים לסמן את הדרך החוצה עבור אחרים. הבלאנקוס צפויים להעפיל לחץ על השחקנים שלא נמצאים בתוכניות אך מתעקשים לעזוב, כשהאחרון שבהם היה מריאנו שהתראיין ביום שני ל"מארקה" ואמר שאין סיכוי שיעזוב ושהעונה הבאה תהיה העונה שלו.


בספרד דווח כי ריאל מדריד מוכנה להקשיב להצעות עבור איסקו, שכבר באפריל שוחח עם המאמן זינדין זידאן ולאחר מכן עם ראשי המועדון, והבהיר להם שהוא רוצה להישאר בריאל מדריד. אלא שהצרפתי לא רואה בקשר כשחקן הרכב, ועזיבה אפשרית שלו תלויה במצב השוק. נכון שאיסקו קיבל קרדיט מזידאן ופתח בהרכב בשישה משחקים מאז שחזר, אבל ריאל מדריד צריכה גם להרוויח כסף ממכירות כדי לשפץ את הסגל שלה.


ריאל מדריד מחפשת חיזוק גם למרכז השדה. ב"אס" נכתב הבוקר שקיימת מחלוקת בין זינדין זידאן למועדון, כאשר המאמן מעדיף את פול פוגבה אבל במועדון חושבים שכדאי לצרף דווקא את אריקסן. מצד אחד זידאן מעריך את פוגבה, שוחח איתו ושכנע אותו להגיע. הוא גולר טוב יותר. מצד שני, אריקסן יסיים את חוזהו בטוטנהאם ב-2020 וסכום ההעברה אמור להיות מחצית מזה של פוגבה, שהעברתו תלויה גם באפשרות למכור את גארת' בייל. לזידאן, כזכור, הובטחה שליטה מלאה בבניית הקבוצה.


בינתיים, דני קרבחאל, מגן ריאל מדריד, התראיין לתוכנית "'El Larguero" וסקר שוב את העונה האחרונה של ריאל מדריד, כשהוא לא חושש להצהיר: "כל פעם שאנחנו לא מנצחים זה רע, אבל אם ברצלונה הייתה זוכה בטרבל – התחושת היו הרבה יותר קשות". "זו אכן הייתה העונה הגרועה ביותר, עונה שלא חוויתי מאז שחזרתי לקבוצה. מעולם לא הודחנו בשלב כל כך מוקדם מליגת האלופות ואיבדנו עניין בליגה. לא היינו ברמה המתאימה ולא הצלחנו לשנות את הדינמיקה גם אחרי שזידאן הגיע. המשחק נגד בטיס סיכם את העונה – רצינו אבל לא יכולנו. נחזור ביולי עם אנרגיות כדי להילחם על כל התאים. זידאן הגיע כבר באמצע העונה כדי לדעת היטב מה לעשות בעונה הבאה".




על סרחיו ראמוס: "לא חשבתי לרגע שהוא יעזוב". כשנשאל האם הוא רואה את עצמו כקפטן בעתיד, אמר קרבחאל בחיוך:  "תודה רק על עצם זה שהעלת את זה. כמובן שאשמח להיות הקפטן הבא של ריאל מדריד אבל יש הרבה שחקנים בכירים וכאלה שנמצאים לפניי. אני מנסה לעשות דברים ככל האפשר על המגרש וגם מחוצה לו כדי להגן על המועדון שלי ועל השחקנים. אני מלא הערכה לראמוס שהוא הקפטן שלנו ואני אעזור לו בכל דבר".

 

על העונה הבאה: "תהיה קבוצה טובה. אני מקווה שכל שחקן טוב שאפשר יהיה לצרף – יגיע, ושתהיה תחרות גדולה על מקום בהרכב, ככה זה צריך להיות. נרצה להתחרות על כל התארים. אני לא חושב שתהיה מהפכה גדולה מדי. זידאן אוהב שיש 20-22 שחקנים ברמה גבוהה שיכולים להיכנס להרכב, הוא דוגל ברוטציות".


על אדן הזאר: "הוא הוא יגיע סוף סוף, וזה נראה שזה מתקרב, ברור כי מדובר בשחקן ברמה עולמית. הוא משחק נפלא כבר שנים רבות. הוא מוסיף ניצוץ. שחקן שכובש ומבשל, שמכדרר. הוא יכול לעזור לנו להשיג את המטרות". על יוביץ': "הוא חלוץ נפלא, '9' אמיתי עם נוכחות. הוא יעזור לנו להשיג את המטרות בזכות השערים שלו. לסיום  נשאל קרבחאל כשחקן הגנה, מול מי היה לו קשה יותר להתמודד: אמבפה או ניימאר, וענה:  "סבלתי יותר נגד ניימאר, הוא שחקן שיכול לכדרר על הקו, להיכנס פנימה ולהבקיע. שניהם טובים מאוד אבל נגד הברזילאי שיחקתי יותר. אין ספק שאמבפה שחקן נהדר".
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי