דיווח: סוכמה העברת הזאר לריאל מדריד תמורת 88 מיליון ליש"ט

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

לפי דיווחים באנגליה וספרד הכוכב הבלגי של צ'לסי יעבור לבאלנקוס לסכום שעשוי לעלות לאחר בונוסים ל-130 מיליון ליש"ט, שיהפכו את הקשר לרכש היקר בתולדות המועדון

(גודל טקסט)
עסקת אדן הזאר לריאל על סף סגירה ולפי דיווחים גם ב'סקאי' וב'אס' צ'לסי תמכור את הקשר תמורת 88 מיליון ליש"ט שיכללו בונוסים רבים שיעלו את הסכום עד ל-130 מיליון ליש"ט שיהפכו את הבלגי לרכש היקר ביותר בתולדות המועדון.


כזכור ריאל מדריד החתימה העונה שני שחקנים, הבלם מילטאו שהצטרף לפורטו תמורת כ-50 מיליון יורו והחלוץ לוקה יוביץ' מפרנקפורט שחתם תמורת 65 מיליון יורו ואם הזאר יצטרף בימים הקרובים הוא יהפוך לרכש השלישי של זידאן. בספרד תהו איזה מספר חולצה יקבל הכוכב הבלגי. מספר 10 שייך ללוקה מודריץ', זוכה כדור הזהב, ומספר 7 המיתולוגי ששימש את כריסטיאנו רונאלדו, ראול, אמיליו בוטראגיניו, חואניטו ואחרים – תפוס על ידי מריאנו דיאס שלא מתכוון לעזוב. הזאר עשוי לקבל את חולצה מס' 23 אותה לבש דיוויד בקהאם כשהגיע לבלאנקוס ב-2003.


אדן הזאר הגיע לצ'לסי בקיץ 2012 בתמורה ל-32 מיליון ליש"ט, לאחר שהיה שחקן העונה בצרפת במשך שנתיים במדי ליל. הוא זכה עם צ'לסי בשישה תארים: שתי אליפויות אנגליה, פעמיים בליגה האירופית (העונה כבש צמד בגמר נגד ארסנל), בגביע האנגלי ובגביע הליגה.




בעונה האחרונה נבחר לפליימקר העונה בליגה האנגלית וכבש 21 שערים בכל המסגרות – העונה הטובה ביותר שלו בממלכה. בספרד כתבו הבוקר על כך שמאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, ניסה להחתים את הזאר שוב ושוב והיה מעין 'פרוייקט העשור' שלו. הבלגי כבש 110 שערים ב-352 הופעות במדי הבלוז והוא הכובש התשיעי הבכיר בהיסטוריה שלה. הזאר יהיה השחקן שנמכר בסכום הגבוה ביותר במועדון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי