בייל הבהיר: "לא אקשיב להצעות". יוביץ' יוצג ביום רביעי

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

הוולשי העבר מסר ברור לראשי ריאל מדריד. ייתכן שיישב ביציע. גם ויניסיוס צפוי להיפגע מצירופו של הזאר. בספרד החמיאו על צירופו של הבלגי: "פרס חזר להחתים גלאקטיקוס". המטרה הבאה: צירופו של מנדי

(גודל טקסט)
ריאל מדריד השלימה אתמול את רכישתו של אדן הזאר, הקשר הבלגי בן ה-28. "סוף סוף הזאר", נכתב בשער ה"מארקה", ונטען שהמטרה הבאה תהיה לסגור סופית את העברתו של פלראן מנדי, מגנה של ליון. ביומיים האחרונים לא היו עדכונים בנוגע לעסקה. נראה שבמדריד רוצים שהשחקן יגיע לבדיקות רפואיות יותר נוספות כדי לשלול פציעה בירך. עוד קודם לכן, מתכננים בבירה, לוקה יוביץ' שחתם עוד בתחילת השבוע, יוצג רשמית ביום רביעי הקרוב. הוא יהיה שחקן הרכש הראשון שיוצג, כשלא ברור מתי יהיה זה היום המיוחד של אדר מיליטאו.


בינתיים, בתקשורת במדריד מחמיאים לנשיא המועדון, פלורנטינו פרס, שהחתים גלאקטיקו ראשון מזה חמש שנים – מאז צירפה ריאל מדריד את חאמס רודריגס, מלך שערי המונדיאל, בקיץ 2014, ושזו ההעברה החשובה ביותר שביצעה ריאל מאז. החתמה שגורמת לאשלייה אצל האוהדים. "הוא מגיע עם אותיות של זהב (כצבע הגוון בתלבושת) במטרה לעשות שינוי".


ב"מארקה" נכתב עוד: הזאר הוא ההעברה הריאלית הטובה ביותר. הוא לא נכלל בין ארבעת השחקנים הטובים בעולם, אבל הוא בהחלט החמישי. בשנה שעברה הוא היה כוכב המונדיאל וצ'לסי דרשה עבורו 200 מיליון יורו. והנה, כעבור שנה אחת הוא מגיע במחצית מהסכום+משתנים". גם בתקשורת בבלגיה התלהבו: "סוף סוף, זו ההרגשה של כל הצדדים. אם ניימאר שווה 220 מיליון יורו – אז הזאר, גם בגילו ובשנה האחרונה לחוזהו – בוודאי שווה מחצית".




בספרד סימנו גם את אלה שעשויים להידחק לפינה. גארת' בייל ו-ויניסיוס ג'וניור הם הקורבנות העיקריים, בטחים ב"אס". הוולשי אמנם הופיע, להפתעת רבים, בסרטון בו השיקה ריאל מדריד את התלבושת החדשה לקראת העונה הבאה, אך ריאל מדריד חייבת גם למכור שחקנים. בייל עלול לשבת ביציע אם יפגין שרירים. ב"אס" דווח הבוקר כי הוולשי הודיע בעצמו לזידאן לפני שעזב למשחקי נבחרתו: "אני רוצה להישאר כאן, לא אקשיב לאף הצעה". בצד ימין נמצא מרקו אסנסיו, שיקבל אשראי מזידאן. לגבי הברזילאי, עמדת המוצא שלו בה הציג יכולת מצוינת במספר חודשים העונה, היא בצד שמאל. גם איסקו אוהב לברוח שמאלה וכלל לא בטוח שימשיך בקבוצה.  בכתבה נכתב כי זידאן יוותר על שיטת ה-4:3:3 ויעבור למערך 4:2:3:1.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי