בן ידר: "הגיע הזמן שאתקדם". דאבור יוביל את התקפת סביליה?

וויסאם בן ידר
וויסאם בן ידר | Gettyimages

מלך שערי האנדלוסים, לו סעיף שחרור על סך 40 מיליון יורו, הצהיר על רצונו לעזוב: "רוצה לראות כמה רחוק אני יכול להגיע". חלוץ נבחרת ישראל ומוניר אל-חדאדי יקבלו את המפתחות בחלק הקדמי של ז'ולן לופטגי?

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

"כדי לראות כמה רחוק אני יכול לקחת את הקריירה שלי, אני צריך לשחק ברמות הגבוהות ביותר, במועדונים הגדולים ביותר, לצד שחקנים מהטופ העולמי ואני חושב שעכשיו זה הזמן הנכון עבורי". לפי הציטוט הנ"ל, סביליה עלולה לאבד בקרוב מאוד את וויסאם בן ידר, מלך השערים שלה בעונה החולפת, לו סעיף שחרור על סך 40 מיליון יורו.

בן ידר הוסיף: "למרות זאת, אני לא יכול להיות חסר כבוד כלפי המועדון. לא חשוב מה תהיה ההחלטה הסופית, אני אהיה בסדר עם זה. אני אבחן בסבלנות כל הצעה שתתקבל, אבל אני לא מודאג לגבי העתיד שלי וזו תהיה החלטה משותפת שלי ושל סביליה".

מי שעשוי למצוא את עצמו בתפקיד בכיר משציפה, זאת אם בן ידר אכן יעזוב, הוא מואנס דאבור, שחתם בסביליה בחודש ינואר האחרון. אחרי סיום דרכו של אנדרה סילבה המושאל, מצבת החלוצים המרכזיים של המאמן החדש ז'ולן לופטגי מורכבת בשלב זה מחלוץ נבחרת ישראל, מוניר אל-חדאדי וכאמור בן ידר שנחוש לעזוב.

לאחרונה התבטא לופטגי בנוגע להצטרפותו של מואנס דאבור ואמר: "מדובר בשחקן נבחרת ישראל וחלוץ מוכר שהצליח בגדול בשנים האחרונות באוסטריה. אנחנו הולכים לעשות הכל כדי שהאוהדים יהיו גאים בסביליה. אף אחד לא ינצח את התשוקה שלנו".


מואנס דאבור. יפתח את העונה כשחקן הרכב? (סביליה – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי