"ריאל מדריד קנתה 60 שערים חדשים לעונה הבאה"

אדן הזאר, פלורנטינו פרס
אדן הזאר, פלורנטינו פרס | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

לאחר צמד ההחתמות של הזאר ומנדי, ב'אס' ציינו כמה גולים כבש כל אחד מחמשת שחקני הרכש החדשים בכל המסגרות בעונה שעברה. בנוסף נכתב שאם תצרף גם את פוגבה ואריקסן, המאזן יעלה ב-26 שערים

(גודל טקסט)

בספרד עדיין לא נרגעים מהקיץ ההיסטורי של ריאל מדריד, ששפכה 303 מיליון יורו הקיץ והיד עוד נטויה עבור הבלאנקוס שחולמים על עוד רכישה אחת גדולה בקיץ. כריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד עם ממוצע של חמישים שערים בעונה, וב'אס' ציינו כי ריאל מדריד סוף סוף התגברה על הפער כאשר בחלון העברות האחרון 'רכשה' 60 שערים נוספים.

מעל כולם כמובן נמצא לוקה יוביץ' שכבש בעונה החולפת במדי איינטרכט פרנקפורט 27 שערים בכל מהסגרות – 17 בבונדסליגה ועוד 10 בליגה האירופית. אחריו מופיע הרכש היקר של הבלאנקוס בכל הזמנים, אדן הזאר שכבש 21 שערים בכל המסגרות ובעונה שעברה הפך לשחקן הרביעי בתולדות הפרמיירליג שכובש ומבשל מעל 15 שערים בשנה אחת.

מאורחיהם מופיעים הכישרון הצעיר של סנטוס, רודריגו בן ה-18 שכבש ארבע שערים בכל המסגרות, מילטאו הבלם הבקיע עוד חמישה משלו והרכש הכי טרי של ריאל מדריד פרלאן מנדי נמצא מאחור עם שלושה כיבושים.


כבש 27 שערים בליגה ובאירופה. לוקה יוביץ' (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)

כאמור ריאל מדריד לא אמרה את המילה האחרונה בגזרת הרכש והיא אמורה להחתים עוד שחקן בסדר גודל עולמי ואם תצליח למכור מספר רב של שחקנים תוכל להחתים אפילו שחקן אחד נוסף. שני השמות הם כמובן פול פוגבה שכבש העונה 16 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד וכריסטיאן אריקסן שמצא את הרשת במדי טוטנהאם 10 פעמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי