דיווח בברזיל: ניימאר על סף מעבר לברצלונה

ניימאר
ניימאר | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/Gettyimages

האתר 'גלובו' מפרסם שאלופת ספרד קרובה להחזיר את כוכב פריז סן ז'רמן, שתקבל בתמורה מאה מיליון יורו ושלושה שחקנים. השמות שנמצאים על הפרק בשלב זה הם איבן ראקיטיץ, סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
האם אנחנו בדרך לקאמבק מפואר? האתר גלובו הברזילאי מדווח הלילה (בין שני לשלישי) שניימאר נמצא על סף חזרה לברצלונה כאשר המשא ומתן בין אלופת ספרד לבין פריז סן ז'רמן בעיצומו וראשי המועדונים מחפשים את המתווה שישיב את השחקן לקאמפ נואו.


בשלב זה ראשי ברצלונה עובדים על מציאת הדרך להשלים את העסקה והאפשרות שנמצאת על הפרק היא שאלופת ספרד תשלם לפריז סן ז'רמן מאה מיליון יורו ומי שיעשו את הדרך ההפוכה יהיו איבן ראקיטיץ, סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה.


לפי הדיווח, מי שמנהל את המשא ומתן הוא לא אחר מאשר נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו, שלקח את המושכות והחליט להחזיר את כוכב נבחרת ברזיל לקדנציה שנייה במועדון. נייימאר, לו חוזה עד 2022 בפריז, מרוויח 35 מיליון יורו לעונה והוא ככל הנראה יצטרך להפחית משמעותית בשכרו על מנת שהמהלך יושלם.


בקיץ 2017, כזכור, הרעידה פריז סן ז'רמן את הכדורגל העולמי כאשר הפעילה את סעיף השחרור, שילמה לברצלונה 222 מיליון יורו והפכה את ניימאר לכדורגלן היקר בתולדות המשחק. במהלך השנתיים שלו בעיר האורות רשם הברזילאי 58 הופעות בסך הכל בהן תרם 51 שערים ועוד 29 בישולים. השחקן, כזכור, נעדר מההקופה אמריקה בגלל פציעה וכרגע מתמודד גם עם חשד באונס.


מוקדם יותר היום זה היה נראה שנשיא פריז סן ז'רמן, נאסר אל חאליפי, איבד את הסבלנות ובצרפת פורסם שהקבוצה מוכנה למכור את נימאר. "השחקנים חייבים לתת יותר ממה שנתנו עד עכשיו, אני לא רוצה עוד גינוני כוכבות. מי שלא רוצה להתאמץ ולהשתפר? הוא יכול ללכת, הדלת פתוחה", אמר אל חאליפי, שדיבר גם באופן ישיר על ניימאר: "אף אחד לא הכריח אותו לחתום בפריז סן ז'רמן, הוא זה שרצה להצטרף לפרויקט שלנו".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי