ניימאר מתקרב? דיווח: קוטיניו סיכם את תנאיו בפ.ס.ז'

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

לפי "ספורט", הצעד הראשון בדרך לעסקת חזרתו של הכוכב לברצלונה כבר התרחש. לאונרדו, המנהל המקצועי החדש של הצרפתים, הוא דמות המפתח במעבר המסתמן. כעת ממתינים להסכם בין המועדונים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
זה לא סוד שברצלונה חולמת להחזיר את ניימאר לשירותיה הקיץ, ולפחות לפי התקשורת המקומית ישנה התקדמות מצד השחקן שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה: פיליפה קוטיניו. לפי שער "ספורט" הבוקר, הקשר של ברצלונה ונבחרת ברזיל סיכם את תנאיו הכספיים בשורות אלופת צרפת. "צעד קדימה לקראת המטרה הגדולה של המועדון – החזרת ניימאר", כך תיארו את העניין בדיווח. כמובן שכעת נותר השלב הקשה בעסקה: ההסכמה בין שני המועדונים על סכום ההעברה. אתמול, כזכור, הכחיש אביו של ניימאר פגישה עם הנהלת ברצלונה.


דמות מפתח במעברו של הברזילאי הוא המנהל המקצועי החדש של פ.ס.ז', לאונרדו שהגיע ממילאן על חשבונו של אנטרו אנריקה. הקשר העפיל עם נבחרתו לגמר הקופה אמריקה ומיד לאחר הטורניר צפוי להמריא לחופשה פרטית, אך נראה שלא יערים קשיים.


קוטיניו הוא שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של ברצלונה (142 מיליון יורו), ולאחר חצי עונה טובה כשהצטרף מליברפול בינואר 2018, במהלכה כבשה עשרה שערים ב-22 משחקים, הגיעה עונת נפל. אשתקד כבש קוטיניו 11 שערים בלבד ב-53 הופעות למרות שזכה לקרדיט רב ונהנה מפציעתו של עוסמאן דמבלה. הקשר נקלע לבצורת של לא פחות מחמישה חודשים ללא שער ליגה.





ובחזרה לניימאר, ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שברצלונה תהיה חייבת להכליל שחקנים בעסקה, ביצוע טרייד, אולי אפילו של יותר משחקן אחד, כשהאופציות הן פליפה קוטיניו, איבן ראקיטיץ', עוסמאן דמבלה וסמואל אומטיטי. המועדון מעריך את שווי השוק שלו ב-170 מיליון יורו. 




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי