אתלטיקו אישרה: סיטי הפעילה את סעיף השחרור של רודרי

רודרי
רודרי | Gettyimages

אלופת אנגליה שילמה 70 מיליון יורו בתמורה לקשר, שיחתום לחמש שנים ויהפוך לרכש המשמעותי הראשון של פפ גווארדיולה הקיץ

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
עוד לפני סיום העונה שעברה עלו דיווחים על כך שפפ גווארדיולה מחפש יורש לפרננדיניו בן ה-34, והיום (רביעי), המשימה הושלמה. אתלטיקו מדריד אישרה שמנצ'סטר סיטי הפעילה את סעיף השחרור של רודרי (70 מיליון יורו) והוא יחתום לחמש שנים בשורות אלופת אנגליה.


הקשר בן ה-23 עשה קפיצה משמעותית בשנה האחרונה כשנרכש על ידי אתלטיקו מדריד בתמורה ל-20 מיליון יורו. רודרי הפך לשחקן קבוע בסגל נבחרת ספרד ורשם אשתקד 43 משחקים בכל המסגרות. הספרדי שיחק בקבוצת הילדים של אתלטיקו מדריד ועבר גם בנוער של ויאריאל. דייגו סימאונה ניסה לשכנע את הקשר להישאר ושוחח איתו לא אחת אך השחקן הבהיר כבר מזמן לראשי המועדון שהוא מתכונן ליעד הבא. הקשר היה מבוקש בקבוצות רבות באירופה, בין היתר בבאיירן מינכן, ובדיווח נכתב שלאחר התייעצות עם משפחתו ויתר מקורביו – החליט לעבור למנצ'סטר סיטי. רודרי יהיה השחקן הספרדי השני היקר בכל הזמנים, אחרי קפה שוערה של צ'לסי.


בעוד אלופת אנגליה רושמת חיזוק משמעותי ראשון לקראת העונה הקרובה 2019/20, אתלטיקו מדריד ממשיכה לאבד את שחקניה הבכירים לאחר שנפרדה כבר מאנטואן גריזמן ודייגו גודין. מרקוס יורנטה שהצטרף מריאל מדריד, ישמש כמחליפו. בספרד כבר הרעיפו שבחים לשחקן: "רודרי – ההגה החדש של פפ גווארדיולה. השחקן המודרני, כמו סרחיו בוסקטס, צ'אבי, טוני קרוס וטיאגו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי