"רשימת הקניות" של פפ: רודרי, לוקה יוביץ' והארי מגווייר

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

אחרי הזכייה באליפות, באיתיחאד מתפנים להכנות לעונה הבאה: המאמן רוצה את קשר אתלטיקו מדריד בחיזוק לפרננדיניו במרכז המגרש וצפוי להציע סכום גדול לפרנקפורט תמורת החלוץ הצעיר. בלם לסטר מועמד לצד בן צ'ילוול

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

יומיים אחרי הזכייה באליפות, מנצ'סטר סיטי נרגעה ממירוץ התואר המטורף בפרמיירליג וחגיגות הזכייה השנייה ברציפות. בעת, נראה, הפנים של פפ גווארדיולה כבר מופנות לכיוון העונה הבאה. באנגליה מדווחים הבוקר (שלישי) כי המאמן הקטלאני רוצה לפחות ארבעה פרצופים חדשים באיתיחאד בעונה הבאה, ומקווה כי ההישגים העונה יגרמו להנהלה לפתוח את הכיס.

השם הראשון שעלה, כך על פי "דיילי מייל", הוא קשר אתלטיקו מדריד רודריגו "רודרי" הרננדז, שיגיע לחיזוק לפרננדיניו לקראת העונות האחרונות של הברזילאי בן ה-34 במועדון. המנהל המקצועי של סיטי צ'יקי בגירסטיין כבר נפגש עם הקשר הספרדי, ושוחח עימו על מעבר אפשרי לאנגליה. סעיף השחרור של רודרי עומד על 60 מיליון ליש"ט.

עוד רוצים במדי התכולים לצרף את לוקה יוביץ', חלוץ פרנקפורט שכיכב במדי הקבוצה הגרמנית בבונדסליגה ובליגה האירופית. יוביץ' מחזיק בחוזה עד 2023, ופרנקפורט צפויה להתנגד לשחרורו, אך הצעה כספית גדולה עשויה לשנות את דעת בעלי המועדון. מחירו של יוביץ', שהפך העונה לשחקן הצעיר ביותר שכובש חמישייה בבונדסליגה, מוערך בכ-55 מיליון יורו.

גווארידולה. רוצה לפחות ארבעה שחקינים חדשים (Gettyimages)
גווארידולה. רוצה לפחות ארבעה שחקינים חדשים (Gettyimages)

שמות נוספים שכבר דווח עליהם הם ז'ואאו פליקס מבנפיקה, המבוקש בעוד קבוצות צמרת ברחבי אירופה, מתיאס דה ליכט מאייאקס, שחקן ליון חוסם אאואר ועוד. טאנגי אנדומבלה הוא שחקן ליון נוסף שמבוקש על ידי גווארדיולה, אבל ב"מירור" דווח שהמועדון הצרפתי סירב להצעה עליו של 50 מיליון דולר מסיטי.

מהפרמיירליג, פפ שם עינו במיוחד על שני שחקני לסטר הארי מגווייר ובן צ'ילוול. באיטליה מדווחים שדווקא ז'ואאו קאנסלו צפוי להגיע לאלופת אנגליה, תמורת 60 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי