גריזמן לא הופיע לאימון, ברצלונה תמשיך במו"מ עם אתלטיקו

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

הצרפתי, שנמצא במרכז סאגה סביב סעיף השחרור שלו בין הקבוצות, קיים את ההבטחה שלו וסירב להיענות לדרישת המועדון להגיע לפתיחת ההכנות לעונה הקרובה. בבארסה עדיין מקווים לשכנע את הקולצ'ונרוס להוריד את מחירו

(גודל טקסט)

המריבה בין אנטואן גריזמן לאתלטיקו מדריד מסרבת לגווע: בספרד דיווחו הערב (ראשון) כי הצרפתי עמד באיום שלו ולא הופיע לאימון של הקלוצ'ונרוס, למרות שאלה דרשו ממנו להגיע כרגיל ואף הודיעו שייקנסו אותו אם יסרב להתאמן.

הפרשה החלה כזכור ביום שישי, אז אמר נשיא ברצלונה ג'וזף ברתומאו כי הוא נפגש עם ראשי אתלטיקו רק בסיום העונה. הנהלת הקבוצה ממדריד הגיבה במכתב חריף ובו טענה כי היא יודעת שבארסה קיימה מגעים עם גריזמן עוד בפברואר, והציבה בפני החלוץ דרישה להגיע לפתיחת האימונים למרות ששני הצדדים תכננו להיפרד בדרכי נועם. גריזמן סירב, ומשם נראה שהצדדים לא מדברים.

בספרד טענו בימים האחרונים כי ברצלונה מתכננת להציג את גריזמן כבר השבוע, אך כעת נראה שזה לא הולך לקרות בקרוב. המצב כרגע הוא שהצרפתי נשאר שחקן של אתלטיקו מדריד עד שישולם סעיף השחרור שלו, שעומד על 120 מיליון דולר. על פי "ספורט" הספרדי, בברצלונה מתכננים להמשיך במשא ומתן עם אתלטיקו על הורדת סעיף השחרור. בינתיים, כך נראה, גריזמן תקוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי