אתלטיקו מסרבת לשחרר את גריזמן, דורשת 200 מיליון יורו

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

העלילה מסתבכת: רגע אחרי הודעת ברצלונה על צירוף החלוץ בהתאם לסעיף השחרור שלו, הקולצ'ונרוס הודיעו רשמית: "הסיכום בין הצדדים נעשה עוד לפני שסעיף השחרור שלו ירד ל-120 מיליון יורו"

(גודל טקסט)
דקות ספורות לאחר שברצלונה הודיעה על רכישתו של אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד עבור 120 מיליון יורו בחוזה לחמש שנים, הגיעה תגובה חריפה במיוחד מצד הקולצ'ונרוס, שמבחינתם טוענים: דורשים 200 מיליון יורו עבור שחרור החלוץ.


כידוע, בהתאם לחוזהו של גריזמן במדריד, סעיף השחרור שלו ב-1.7 ירד מ-200 מיליון יורו ל-120 בלבד, אלא שאתלטיקו הודיעה כי מבחינתה "הסכום שהופקד אינו מספיק כדי לעמוד בסעיף השחרור של אנטואן גריזמן, שכן ברור כי הסיכום בין השחקן למועדון ברצלונה נעשה לפני שהסעיף הופחת מ-200 ל-120 מיליון יורו, עוד לפני ההודעה ב-14 במאי אז השחקן הכריז על עזיבתו".


למעשה זהו צעד נוסף במלחמתה של אתלטיקו מדריד בברצלונה בכל הנוגע להתנהלותה מול גריזמן. כבר בשנה שעברה נראה היה שגריזמן יעזוב את אתלטיקו לטובת ברצלונה, אלא שאז, בסרט שנקרא "ההחלטה", הוא הודיע על בחירתו להישאר בקבוצה. כעבור שנה הוא התחרט ומזה חודשים ארוכים שישנם דיווחים על כך שהוא יעבור לברצלונה. במאי האחרון, כפי שציינה גם אתלטיקו בהודעתה, הוא הצהיר על רצונו לעזוב וקיבל את ברכת הדרך מקבוצתו, כמובן בכפוף להשגת סיכום מול מועדון או שישולמו עבורו דמי שחרור. 




בשבוע שעבר נפגשו ראשי ברצלונה ואתלטיקו מדריד בניסיון לסכם על העברת גריזמן, אלא שאז נודע כי ברצלונה ביקשה לשלם בתשלומים, דבר שעורר את זעמם של ראשי אתלטיקו מדריד שאף יצאו בהודעה נוקבת בנושא ודרשו מהחלוץ להתייצב לאימונים. גריזמן מצדו הבהיר שלא ישוב לאימונים, אך כן חזר למדריד לאחר פגרת הקיץ ורק חיכה לטלפון מברצלונה שיאפשר לו להגיע לעיר כדי לחתום.


לאחר שהופקדו 120 מיליון יורו העסקה למעשה הושלמה מבחינת ברצלונה והחלוץ, אלא שדרישת אתלטיקו כרגע עלולה לקחת את הצדדים להליך משפטי. יש לציין שמזה תקופה ארוכה נטען על ידי ראשי אתלטיקו מדריד כי גריזמן סיכם כבר בחודש פברואר בברצלונה, משמע שמבחינתם הוא לא יוכל לעזוב תמורת 120 מיליון יורו בלבד.



גריזמן. לא יוכל לעזוב כל כך מהר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי