גריזמן, דה יונג ונטו ערכו אימון בכורה בבארסה, אייב חתם

אנטואן גריזמן, פרנקי דה יונג
אנטואן גריזמן, פרנקי דה יונג | David Ramos/Getty Images

אלופת ספרד החלה רשמית את ההכנות לקראת עונת 2019/20. שחקני הרכש זכו לקבלת פנים אופיינית עם המסדרון המפורסם. בלט בהיעדרו: מסי שנמצא בחופשה. הקשר היפני הצטרף תמורת 1.1 מיליון יורו וישחק בקבוצת המילואים

(גודל טקסט)
ברצלונה ערכה היום (שני) את אימון הבכורה שלה לעונת 2019/20, לאחר שאתמול הסתפקו השחקנים בבדיקות רפואיות. את ההצגה גנבו, איך לא, שני שחקני הרכש העיקריים של הקבוצה הקיץ: אנטואן גריזמן שהוצג אתמול, שהסתובב לא מעט עם חבריו מנבחרת צרפת, ופרנקי דה יונג שהצטרף מאייאקס. השניים, יחד עם השוער החדש נטו, זכו לטקס המיוחד אותו עובר כל שחקן שמצטרף – הם זוכים ל"מסדרון" של שחקנים ומקבלים צ'אפחות בהצלחה מהחבר'ה.


בנוסף, במהלך האימון, גריזמן קיבל טעימה ראשונה מחבריו החדשים לקבוצה שהשחילו לו את הכדור בין הרגליים פעמיים תוך מספר דקות. הצרפתי כמובן לקח את 'המבוכה' בחיוך גדול.





לא פחות מ-17 שחקנים מהקבוצה הראשונה השתתפו באימון יחד עם עוד חמישה שחקנים צעירים, כאשר ליאו מסי בלט בהיעדרו, כמו גם יתר השחקנים שהשתתפו בקופה אמריקה –  לואיס סוארס, פיליפה קוטיניו, ארתורו וידאל וארתור. עוסמאן דמבלה והשוער מארק אנדרה טר שטגן פצועים.


בחזרה לדה יונג, הקשר ההולנדי יקבל את חולצה מס' 21 אותה שיחק במדי אייאקס, לאחר שהקשר הצעיר של הקבוצה, קרלס אלנה, הסכים לוותר. חולצות מס' 16, 19 ו-24 כרגע ללא שימוש. גם מלקום שצפוי לעזוב, השתתף באימון. אלופת ספרד צפויה להמריא למחנה האימונים ביפן ביום שבת הקרוב, כשהמשחק הראשון שלה יהיה נגד צ'לסי ביום שלישי, ה-23 ביולי.


לאחר אימון הקבוצה, ברצלונה הודיעה על רכישתו של הירוקי אייב, היפני בן ה-20 של קאשימה אנטלרס בתמורה ל-1.1 מיליון יורו. שחקן הכנף בן ה-20 ששיחק בשלושת המשחקים של הסמוראים הכחולים בקופה אמריקה, יצטרף לקבוצת המילואים של הקטאלונים, אותה מאמן גארסיה פימיינטה.








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי