צפו בתקציר: ריאל מדריד אכזבה בהפסד 3:1 לבאיירן מינכן

סרג' גנאברי
סרג' גנאברי | AARON M. SPRECHER/AFP/Getty Images

הקבוצה של זידאן לא הייתה מספיק טובה במשחק ההכנה הראשונה שלה בעונה החדשה. טוליסו, לבנדובסקי וגנאברי כבשו לאלופה הגרמנית בזמן שרודריגו הצעיר רק החזיר חלק מהכבוד עם שער ענק. בכורה להזאר בלבן

(גודל טקסט)
אמנם מדובר בסה"כ באמצעסוף חודש יולי, אך כשריאל מדריד ובאיירן מינכן נפגשות זה תמיד מעניין. כך היה לפנות בוקר כשאלופת גרמניה, שלא הרשימה עד עתה וספגה ביקורות על חוסר הצלחתה להתחזק בחלק הקדמי, ניצחה 1:3 את הבלאנקוס והוכיחה לזינדין זידאן לאחר הופעת הבכורה של קבוצתו – שיש לו עוד הרבה מאוד עבודה.


שתי הקבוצות עלו בהרכבים כמעט מלאים כיאה למאבק היוקרתי. אדן הזאר היה במוקד העניינים במדריד, כמובן, כשערך הופעת בכורה עם החולצה מס' 50 (באופן זמני בלבד), בעוד גארת' בייל נופה מהסגל למשחק וישב ביציע. 


קארים בנזמה רשם החמצת ענק בדקה ה-11, לראשונה ובטח לא לאחרונה למשחק, ובאיירן, שהייתה מהירה ותכליתית לאורך כל המשחק – הגיבה מהר. דוד אלאבה העביר כדור רוחב מצוין בדקה ה-15, טוליסו שהצטרף מאחור נבלם על ידי מרסלו שהציל מהקו, אלא שהצרפתי היה נחוש ובעט את הריבאונד פנימה, 0:1 לבאיירן מינכן. דווקא הקפטן סרחיו ראמוס כמעט השווה לזכות ריאל בדקה ה-17 כשנגח החוצה, והזאר חתך לאמצע וניסה בעצמו בבעיטה חזקה בדקה ה-38 אך מנואל נוייר הדף. עוד לפני ההפסקה, הצעיר המוכשר של הבווארים, ז'אן-פייט ארף שהצטרף מהמבורג, מצא את המשקוף.



 

באיירן החליפה את כל ה-11 שלה במחצית והכוכב שעלה מהספסל הוא רוברט לבנדובסקי שהראה שחלודה לא קיימת אצלו. בדקה ה-67 הוא קיבל כדור ארוך נפלא, הסתובב על ההגנה של ריאל מדריד ובעט לפינה הרחוקה של קיילור נבאס. הבווארים השלימו בליץ' כעבור שתי דקות. חור ענק נוסף בהגנת הבלאנקוס אפשר לגנבארי לכבוש בקלות, ומייד לאחר מכן היה קרוב להשלים צמד אבל נבאס הדף.
 


ריאל מדריד מצידה העלתה מהספסל את לוקה יוביץ', קובו היפני המוכשר, לוקאס ואסקס ו-ויניסיוס, אך מי שגנב את ההצגה היה רודריגו שבדקה ה-81 ניצל מסירה איומה לאחור, טס קדימה ונפל לאחר מפגש עם סוון אולרייך. השופט קנה את ההצגה והרחיק את השוער הגרמני. כעבור שלוש דקות כבש הילד שער ענק בכדור חופשי לחיבורים וקבע את תוצאת המשחק.



רוברט לבנדובסקי כובש (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי