טרייד השנה? ריאל תציע את בייל +90 מיליון יורו עבור ניימאר

ניימאר, גארת' בייל
ניימאר, גארת' בייל | Alex Caparros/Getty Images

לפי "אל מונדו דפורטיבו", הבלאנקוס הבינו שברצלונה תתקשה להחזיר את הכוכב הברזילאי בשל היחסים העכורים עם פ.ס.ז' ומחסור במזומנים, ומתכננים הצעה מעניינת לאלופת צרפת בתיווכו של פיני זהבי

(גודל טקסט)
גארת' בייל התאמן אתמול כרגיל עם ריאל מדריד לאחר שלא שותף במהלך ההפסד 3:1 לבאיירן מינכן, אך קשה להתעלם מהמלחמה התקשורתית שמתנהלת בין סוכנו לבין המאמן זינדין זידאן. מעבר לכך, בספרד כבר מתחילים לסכם את תקופתו של בייל בשורות הבלאנקוס ולציין את הרגעים הגדולים שלו, מספר התארים (14) והשערים (102). לצד השמועות על מעבר לליגה הסינית עם שכר עתק בגובה מיליון יורו לשבוע, ב"אל מונדו" פורסם הבוקר על אפשרות לטרייד ענק בו מעורב שם גדול לא פחות.


ב"אל מונדו" נכתב שריאל מדריד הבינה שניימאר על המדף והיא משוכנעת שתוכל לשכנעו להצטרף למרות שהברזילאי מעדיף לחזור לברצלונה שם שיתף פעולה בצורה נפלאה עם ליאו מסי ולואיס סוארס וזכה בתארים רבים. הבלאנקוס בונים על הדם הרע בין פריז סן ז'רמן וברצלונה (אלופת ספרד ניסתה בזמנו לצרף את מרקו וראטי) ומבינים שהמו"מ בין הצדדים תקוע.


ריאל מדריד רוצה להיעזר בפיני זהבי שבזמנו היה מעורב בהעברתו של ניימאר מברצלונה לפ.ס.ז', ומוכנה להציע 90 מיליון יורו+ גארת' בייל בעבור הכוכב הברזילאי. ההצעה עצמה, כך דווח, התגבשה לפני שבועיים. ריאל מוכנה לכלול בעסקה את חאמס רודריגס במקום בייל, אם הצרפתים יעדיפו לקבל את הקולומביאני. ברצלונה ניסתה לאחרונה לכלול שני שחקנים בעסקת החזרתו של ניימאר, אך הצרפתים מעדיפים לקבל סכום כסף גבוה יותר. ב"אינדיפנדנט" נכתב אתמול ששני השחקנים יוכלו לפתור את כל הבעיות אם יחליפו קבוצות, אך ריאל מבינה שטרייד של שחקן בשחקן לא יספיק.




בדיווח הזכירו את מיטב הציטוטים של שחקני ריאל מדריד שאמרו בעבר כי יקבלו את ניימאר בזרועות פתוחות. מרסלו וקאסמירו חבריו לנבחרת ברזיל ישמחו לראות אותו מגיע, כשהמגן אף אמר שלדעתו ניימאר טוב מאדן הזאר. הכוכב הברזילאי עצמו שיבח לאחרונה את סרחיו ראמוס ואמר שהוא השחקן הקשוח ביותר מולו שיחק. הברזילאי, כידוע, מוגדר כחלום גדול של נשיא המועדון, פלורנטינו פרס, שניסה להחתימו עוד לפני שהגיע לברצלונה בקיץ 2013.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי