דיווח בספרד: חאמס יצטרף לאתלטיקו מדריד תוך שבוע

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Wagner Meier/Getty Images

ב-29 ביולי אמור הקולומביאני לחזור להתאמן עם ריאל מדריד וזידאן, שלא רוצה בשירותיו, רוצה למנוע מתחים מיותרים. הבלאנקוס הבינו שנאפולי תתקשה לעמוד בעסקה וביטלו את ה"וטו" על המעבר. וגם: הכוכב שנשאר בחוץ

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד החליטה: חאמס רודריגס יהיה הכוכב שיסגור את ה"סופר-התקפה" של דייגו סימאונה, כינוי אותו בחרו בספרד. לפי הדיווח, דווקא כריסטיאן אריקסן היה קרוב יותר לחתום בקולצ'ונרוס בימים האחרונים ואף הוצע לקבוצה, אלא שהפור נפל על הקולומביאני. ראשית, חאמס צפוי להיות זול יותר שכן ריאל מדריד דורשת עליו 40 מיליון יורו בעוד מחירו של הדני נע בין 60-70 מיליון יורו.


מעבר לכך, ריאל מדריד הבינה שנאפולי לא מסוגלת לעמוד בעלויות ולכן ביטלה את ווטו שלה לגבי העסקה. עם כל הכבוד לרצונו של חאמס להתאחד שוב עם קרלו אנצ'לוטי, תחתיו רשם את העונה הגדולה בקריירה שלו ב-2014/15 (17 שערים ו-18 בישולים ב-46 משחקים), ההעברה לא תצא לפועל.


חאמס, וזה לא סוד, התאהב בספרד, בייחוד במדריד, וב"מארקה" אף נכתב שהוא "משוגע" על האפשרות הזו. מעבר לכך הוא יישמח להוכיח לקבוצה שוויתרה עליו פעמיים (הקשר הושאל לבאיירן מינכן ב-2017 ושוב סרבה להחזירו) עד כמה היא טעתה. באתלטיקו כבר משחקים אלברו מוראטה ומרקוס יורנטה, עוד שחקנים עבורם הדרבי יהיה מפגש מיוחד. בשבועות האחרונים הדיווחים על מעברו של חאמס לאתלטיקו צברו תאוצה




ב-29 ביולי אמור חאמס לשוב מחופשתו לאחר הקופה אמריקה ולהצטרף לאימוני ריאל מדריד בולדבבאס, כך שהעסקה אמורה להיסגר תוך פחות משבוע. נכתב שזינדין זידאן, שלא מעוניין בקשר, לא רוצה תסריט דומה לזה של גארת' בייל – מתח רב מדי בימים האחרונים. בספרד הגדירו זאת כך: "אם לא יקרה משהו יוצא דופן, ההעברה תושלם תוך ימים ספורים". 


בסקר האוהדים ב"מארקה" שאלו איזה סכום צריכה ריאל מדריד לדרוש מהיריבה העירונית עבור הקשר. קצת פחות מ-7,000 השיבו נכון לכתיבת שורות אלה, אם כי 14% מהם דרשו שהמחיר יהיה גבוה מ-60 מיליון יורו. הרוב (כ-39%) הצביעו על טווח מחיר של 40-50 מיליון. אגב, קרלוס גונזאלס כתב טור דעה בו פנה לזידאן ושאל האם במצב הנוכחי של ריאל מדריד שסובלת מבעיית כיבושים מצד שחקני הקישור – אין לחאמס מקום בקבוצה? ימים יגידו אם הצרפתי יתחרט.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי