קאלדרון: "זידאן דרש לשמור על רונאלדו ולמכור את בייל"

בייל וכריסטיאנו רונאלדו
בייל וכריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

נשיא ריאל מדריד לשעבר משוכנע שההתנהלות של פרס מול צמד הכוכבים הביאה להתפטרותו של המאמן ומוסיף: "כשזידאן חזר, הובטח לו שבייל לא ימשיך". וגם: הסיבה בגללה הוולשי לא נמכר והפתרון הטוב ביותר למצב הנוכחי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
זה לא סוד שגארת' בייל וריאל מדריד מנהלים סוג של מלחמה, כשהמאמן זינדין זידאן לא רק ניפה אותו מהסגל במשחק ההכנה נגד באיירן מינכן, אלא גם סיפק אמירות מאוד ברורות: "עדיף לכולם אם היה עוזב מחר". בספרד נכתב לא מעט על הסיטואציה ומי שהתראיין היום הוא ראמון קאלדרון, נשיא ריאל מדריד לשעבר שבטוח שהוולשי היה הסיבה לקרע בין הנשיא פלורנטינו פרס למאמן זינדין זידאן, מה שהביא להתפטרותו של זידאן במאי שעבר.


בראיון ל"סקיי ספורט" אמר קאלדרון: "הדבר הראשון שזידאן רצה לעשות היה לשמור על כריסטיאנו רונאלדו כשהבין שהוא רוצה לעזוב, ולמכור את גארת' בייל. כשראה שהנשיא לא פועל כפי שהוא רוצה – זידאן החליט לעזוב". על המצב הנוכחי אמר: "מה שקורה הוא בלתי נסבל, לא בר קיימא, בשביל כולם – בשביל השחקן, בשביל המאמן, בשביל המועדון". 


קאלדרון הוסיף: "כשהוא חזר לתפקיד לפני ארבעה חודשים, הובטח לו שבייל לא יהיה חלק מהעתיד של הקבוצה. אולי ההערות של זידאן קצת מוגזמות ולא ממש הולמות את המועדון, אבל זה מה שקורה כשנמאס לו מהמצב, והוא לוחץ על מציאת פיתרון". כשנשאל האם ריאל מדריד טיפלה בסיטואציה בצורה נוכחית, אמר: "אני לא חושב ככה".



"פרס לא רצה למכור את הכוכב שלו" (Geyytimages)


הנשיא לשעבר חשף: "אני יודע שלפני שנה המועדון קיבל הצעה בגובה מאה מיליון יורו אבל המועדון דחה אותה. הנשיא שלנו חשב שהכוכב שלו, זה שהוא החתים, צריך להיות כאן ולהנהיג את הקבוצה ואולי לא ידעו להשתמש בו נכון". קאלדרון הוסיף: "זה אולי נכון, אבל כשיש לך מאמן שאומר שהוא לא רוצה שחקן מסוים – הוא צריך ללכת".


על עתידו של בייל: " הוא בטח שחקן מהטופ והוא רוצה לשחק, אף שחקן גדול לא רוצה לשבת על הספסל. אבל לא הגיעו הצעות עבורו וזו בעיה נוספת. מועדונים בסין יכולים לשלם לו יפה אבל יש להם קשיים עם דמי העברה לקבוצה. אני חושב שהפיתרון הטוב ביותר הוא השאלה לעונה, אבל אף אחד לא מוכן לעשות את זה".
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי