זידאן הבהיר: "בייל לא שיחק נגד באיירן כי הוא לא רצה"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

לאחר האמירה החריפה נגד השחקן הוולשי, מאמן ריאל מדריד עידן את דבריו במסיבת העיתונאים לקראת ארסנל: "הספרדית שלי לפעמים גורמת לי לצרות, אך שום דבר לא השתנה הוא שחקן בסגל". וגם: דיבר על עתידו של חאמס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

יומיים לאחר ההתבטאות החריגה של זינדין זידאן כלפי גארת' בייל, שטען כי "עדיף אם יעזוב כבר מחר", המנג'ר הצרפתי של ריאל מדריד התייחס לדבריו במסיבת עיתונאים שהתקיימה בארצות הברית לקראת המשחק נגד ארסנל (בין שלישי לרביעי, 2:00, שידור ישיר בספורט2) במסגרת גביע האלופות.

"זה נכון שלפעמים הספרדית שלי גורמת לי צרות אז אגיד את זה בצורה הכי ברורה. ראשית לא הפגנתי חוסר כבוד לאף אחד, תמיד אמרתי אותו דבר שהשחקנים הם הדבר הכי חשוב בקבוצה. אני תמיד אתמוך בשחקנים שלי. בנוסף, אמרתי שבייל מנסה לעזוב ולא שום דבר אחר. שלישית בייל לא רצה לשחק כי הוא בוחן את עתידו".

זידאן הוסיף: "שום דבר לא השתנה כי הוא שחקן של ריאל מדריד. הוא יתאמן כרגיל ומחר נראה מה יהיה איתו במשחק מול ארסנל. הוא שחקן שלנו ואתם יודעים מה המצב איתו. הכי חשוב להדגיש שאין לי בעיה איתו ואין לי בעיה לשחק איתו".


גארת' בייל. לא רצה לקחת חלק במשחק האימון (Gettyimages)

מאמן ריאל מדריד סירב להתייחס לסוגיית ניימאר וקיליאן אמבפה, אך דיבר על חאמס רודריגס שבדרך החוצה מהמועדון: "הוא עדיין במדריד, אני לא יודע מה יקרה, הוא מבין את הסיטואציה".

על קשר הרכש החדש טאקפוסה קובו היפני: "הוא יודע בדיוק להיכן הגיע והוא לא חושש לבטא את עצמו במגרש כי הוא אוהב לשחק כדורגל. היכן ישחק בקבוצה הראשונה או בקאסטיה? כרגע אני לא יודע כי אנחנו מתכוננים לעונה החדשה".

רודריגו והתפקיד החדש שמייעד לו המאמן: "התפקיד הרגיל שלו הוא באגף ימין, אבל בואו נראה".

חאמס רודריגס עם זינדין זידאן. הקולומביאני בדרך החוצה מריאל מדריד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי