אתלטיקו גברה על צ'יבאס בפנדלים. קרסו: "העונה היא אתגר"

שחקני אתלטיקו מדריד
שחקני אתלטיקו מדריד | COOPER NEILL/AFP/Getty Images

הקבוצה של סימאונה, ללא ז'ואאו פליקס הפצוע ובעשרה שחקנים משלב מוקדם - התקשתה נגד המקסיקנים. אדאן נתן הצגה. המאמן: "עד סוף חלון ההעברות הכל יכול לקרות". וגם: הנשיא סוגר חשבון עם גריזמן

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד המשיכה אתמול במשחקי ההכנה שלה (והראשון במחנה האימונים), כשרגע לפני המפגש נגד ריאל מדריד (שישי, 03:00, שידור ישיר בספורט1) – סיימה הקבוצה בתיקו מאופס מול צ'יבאס המקסיקנית וניצחה 4:5 בפנדלים. נזכיר כי במשחק הקודם גברה אתלטיקו 0:3 על נומנסיה.


הקבוצה שיחקה ללא ז'ואאו פליקס שקיבל מנוחה בשל הפציעה ממשחק ההכנה הקודם, והתקשתה עוד יותר לאחר הרחקתו של מרקוס יורנטה בדקה ה-24, מה שיימנע ממנו לשחק נגד ריאל מדריד. תומא למאר פתח מתחת לדייגו קוסטה ואלברו מוראטה אך לא בט. אנטוניו אדאן שנכנס במחצית השנייה, רשם סדרת הצלות נהדרת ושמר על שער נקי. "בלי פליקס, כרגע לפחות אין גן עדן", נכתב ב"מארקה".


דייגו סימאונה אמר לאחר המשחק: "עד סוף חלון ההעברות הכל יכול לקרות. אני חושב שהקטור הררה משתלב טוב ומבין מה אנחנו צריכים. נשתמש בו בכל העמדות במרכז". על השילוב בין הצעירים לוותיקים: "יש בקבוצה הרבה שחקנים שנמצאים כאן זמן רב, אלה שנשארו יצטרכו לעזור לחדשים ולהתוות להם את הדרך. אני אוהב את הגישה של מוראטה וקוסטה". על הדרבי: "אם היינו יכולים לשחק כל יום נגד ריאל מדריד, ברצלונה או יובנטוס – זה היה הכי טוב. זה מייצר תחרות וגורם לנו ללמוד מטעויות ולהשתפר". רק נזכיר כי בספרד בטוחים שחאמס רודריגס יצטרף לקבוצה תוך שבוע.




בינתיים, נשיא המועדון, אנריקה קרסו, התראיין והתייחס שוב לאנטואן גריזמן: "החוזה המשודרג שלו? (לפני שנה) – אם הייתי יודע מה עומד לקרות אז הייתי מתנהג אחרת. הוא נתן לנו הרבה רגעים יפים. הוא רצה לשחק בקבוצה אחרת ועזב. אני מאחל לו שיתייחסו אליו בקבוצה הבאה כפי שאנחנו התייחסנו אליו". כשנשאל האם אתלטיקו תקבל יותר מ-120 מיליון יורו (סעיף השחרור), השיב שהוא לא יודע.


על העונה הקרובה: "אנחנו רוצים קודם כל להשתפר בהשוואה לעונה שעברה. אני רואה קבוצה מתלהבת ואופטימית ואנחנו יכולים לזכות בתואר. כל השינויים שביצענו בסגל הם אתגר גדול". על ליגת האלופות: "מיצבנו את עצמינו כאחת הקבוצות הגדולות בעולם, תפסנו מקום חשוב. אני מקווה שנעשה עוד טורניר מפואר כמו בשנים עברו". עוד לפניכן נשאל קוקה על הדרבי ואמר: "את ריאל מדריד אנחנו תמיד רוצים לנצח", כך שבטוח שיהיה חם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי