זידאן: "תהיה לנו עונה טובה, אבל 7:3 זו תוצאה כואבת"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images

מאמן ריאל מדריד ניסה להרגיע את הרוחות אחרי ההשפלה בדרבי בגביע האלופות בארה"ב: "אתלטיקו הייתה טובה יותר, דבר כזה לא יכול לקרות לנו והשחקנים יודעים את זה". סרחיו ראמוס: "הם התייחסו לזה כמו למשחק גמר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קשה להאמין, אבל אחרי שלושה משחקי הכנה בארצות הברית, לריאל מדריד עדיין אין ניצחון ב-90 דקות. זה החל ב-3:1 לבאיירן מינכן, נמשך ב-2:2 מול ארסנל (אותו  הבלאנקוס ניצחו בדו קרב פנדלים) והשיא הגיע הלילה (בין שישי לשבת), כאשר הרכב חזק שהעלה זינדין זידאן חטף שביעייה מאתלטיקו מדריד, 7:3 מהדהד.

טיבו קורטואה עמד בין הקורות, סרחיו ראמוס היה לצד נאצ'ו במרכז ההגנה, גם בקישור פתחו לוקה מודריץ', טוני קרוס ואיסקו ובהתקפה עלו גם אדן הזאר ולוקה יוביץ', אבל היריבה העירונית התעללה בלבנים בכיכובם של סאול, קוקה, דייגו קוסטה והיהלום החדש ז'ואאו פליקס שהגיע מבנפיקה. זו הייתה התעללות כל כך קשה, עד כדי כך שבדקה ה-51 דייגו קוסטה השלים רביעייה והתוצאה הייתה 0:6 מטורף לחלוטין בניו ג'רזי.

למרות כל זאת, זידאן ניסה להנמיך את גובה הלהבות כשאמר בסיום: "מה שקרה זה שנכנסנו רע מאוד למשחק. זו יריבה איכותית מאוד וספגנו שני שערים אחרי 8 דקות, נכנסנו רע למשחק. לא הגבנו לכך והיינו רעים בכל אספקט, במיוחד בכל הקשור לאינטנסיביות שזה מה שדרוש בשלבים האלה. זה לא מתקבל שהם הבקיעו שבעה שערים, דבר כזה לא יכול לקרות לנו. השחקנים יודעים את זה, לכן זה מאכזב, אבל לא צריך לסובב את זה יותר מדי – בסופו של דבר מדובר במשחק הכנה לעונה ואתלטיקו הייתה טובה יותר".


אם שחקנים מכשילים אותו:
"לא, שום דבר. אנחנו מתכוננים לעונה ונשארים רגועים. ב-17 באוגוסט נפתחת העונה ונצטרך להיות מוכנים עד אז. כרגע, ברור שיש לנו המון על מה לעבוד".


אתלטיקו חוגגת על ריאל (JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)

יכולתו של הזאר: "זה לא שהוא היה חלש, כולם היו רעים ואני הראשון. כולנו טעינו בהכל, במיוחד בפתיחת המשחק. אין לי ספק שאנחנו מאוד מחויבים ושתהיה לנו עונה טובה, אבל היום אין לנו שום סיבה לשמוח. אני בטוח שהקבוצה שלי תהיה תחרותית העונה ותגיב היטב, כרגע עלינו פשוט לנוח".

אם השביעייה תשפיע: "זה לא מדאיג אותי, אבל זה כואב. כשאתה לא משחק, אתה מפסיד. עכשיו אפשר רק להסתכל לאחור על משחק רע ולחשוב על מה שעשינו, אבל אנחנו כבר מסתכלים על פתיחת הליגה בחודש הבא".

דברים דומים אמר גם הקפטן סרחיו ראמוס: "עלינו להמשיך לעבוד קשה ולהיות בגישה הנכונה. אתלטיקו התייחסה למשחק הזה כאל גמר מבחינתה, ואנחנו לא. הם הפתיעו אותנו עם האינטנסיביות שהפגינו. שוחחנו במחצית על מה שקורה והחלטנו שהכי טוב יהיה לשכוח מהמחצית הזו. אנחנו נשתפר ממשחק למשחק וכמובן שאני חושב שאפשר השנה לזכות בתארים-  הייתי מבקש לעזוב אם לא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי