זידאן: "לא יודע אם בייל שיחק גולף". התלבטות לגבי קובו

זינדין זידאן
זינדין זידאן | JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images

לאחר הניצחון על פנרבחצ'ה, היעדרותו של הקשר הוולשי של ריאל מדריד תפסה את מרב תשומת הלב: "לא מתכוון להגיב על זה, לא אכנס לחייו האישיים. אני חושב שהוא עשה אימונים". היפני הצעיר מרשים בגדול במשחקי ההכנה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
אחרי תקופת הכנה מאכזבת, ריאל מדריד יכולה להיות מרוצה. החבורה בלבן הביסה 3:5 את פנרבחצ'ה במסגרת גביע אאודי והראתה יכולת טובה. אך נראה שהבעיות של המאמן זינדין זידאן מסרבות להיגמר, במסיבת העיתונאים נשאל לגבי גארת' בייל ונראה כי הצרפתי מתחיל לאבד את הסבלנות.


היחסים בין הצרפתי לוולשי ממשיכים להידרדר, במהלך מחנה האימונים זידאן לא הסתיר את רצונו לגבי עזיבתו של בייל ואמר "עדיף כי יעזוב כבר מחר", ושחקן הכנף ביקש לא לקחת חלק המשחקים בגרמניה, אך אנגליה נצפה בייל משחק גולף. זידאן התייחס לדברים לאחר המשחק: "אני לא יודע על זה, אני כאן עם השחקנים שלי ואני לא מתכוון להגיב על זה, אני מקווה שהוא התאמן שם. אני לא אמנע ממישהו לעשות משהו, עליו לדאוג לעצמו, לא אכנס לחייו האישיים אבל אני חושב שהוא עשה אימונים".


על אי המקצועיות של בייל: "לא אגיד אם זה לא מכבד, אני לא מוכן להיכנס לסיטואציה שאני לא מוכן להיות בה. אני לא מוכן לענות על שום דבר מעבר לזה".



בייל לא הצטרף משחקים בגרמניה ושיחק גולף, זידאן סירב להגיב (JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)


מעבר לבייל זידאן נשאל על המשחק: "שיחקנו ב-4-4-2 אבל נתנו חופש לאיסקו ואתמול זה הצליח. חסרים לנו שחקנים בגלל פציעות. שיחקנו בכמה סגנונות שונים והרעיון הוא לגוון".


העתיד של מריאנו: "אותו דבר. נחזור למדריד ונראה מה יהיה, עד ה-31 באוגוסט הכל יוכל לקרות".


בנושא אחר, בספרד ממשיכים לדון בעתידו של טאקפוסה קובו, הקשר היפני הצעיר של ריאל מדריד שהרשים אתמול במעט הדקות ששיחק נגד פנרבחצ'ה. "הדילמה הגדולה של ריאל מדריד", נכתב ב"מארקה" כאשר גם הנשיא פלורנטינו פרס וגם זידאן מאוד מעריכים את השחקן. הצרפתי לא היסס לכלול את הקשר בסגל לקדם העונה אך גם הוא לא ציפה ליכולת כזו. במדריד תוהים האם כדאי לו לשחק בקסטיליה כשיהיה תחת העיניים המשגיחות של ראול, או כבר בקבוצה הבוגרת, לאחר שהקשר פדה ואלוורדה יקבל אזרחות.


"על דבר אחר מסכימים במדריד – הוא עילוי גדול", נכתב ב"מארקה" והקבוצה קיבלה עליו הצעות רבות. ויאדוליד של רונאלדו רוצה לקבל את השחקן בהשאלה. בבירת ספרד, כמו תמיד, חושבים לא רק מקצועית אלא גם שיווקית וכלכלית, ויודעים שאם ישחק בקבוצה הבוגרת כך תהיה עלייה בהכנסות דרך השוק באסיה. למעלה מ-150 אלף אוהדים הצביעו בסקר ו-52% חושבים שהשחקן צריך להיות חלק מהקבוצה. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי