צפו בתקציר: שלושער לבנזמה ב-3:5 המשוגע של ריאל על פנר

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

הבלאנקוס התאוששו מההפסד לטוטנהאם וסיימו במקום השלישי בגיע אאודי, לאחר משחק משוגע נגד הטורקים. החלוץ הצרפתי היה השחקן החם על הדשא, כשעזר לקבוצתו להשלים מהפך לאחר פיגור מוקדם. מריאנו ונאצ'ו הוסיפו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד יכולה לנשום מעט לרווחה, לאחר שניצחה היום (רביעי) 3:5 את פנרבחצ'ה במינכן, במסגרת המשחק על המקום השלישי בגביע אאודי. חניכיו של זינאדין זידאן לא נראו טוב במהלך המשחק נגד טוטנהאם אתמול, וגם בהתמודדות הערב הם הראו שעדיין דרוש שיפור במשחק ההגנה. קארים בנזמה היה מנקודות האור היחידות בקבוצה הספרדית, כשרשם שלושער אישי והחזיק את ריאל מדריד בתמונת הניצחון. נאצ'ו ומריאנו הוסיפו שערים משלהם.

פתיחת המשחק לא סימנה טובות עבו הבלאנקוס, שלאחר חמש דקות ראו את גארי רודריגס מוצא את הרשת של קיילור נבאס וקובע 0:1 מפתיע לטורקים. בנזמה היה השחקן היחידי בצד של הספרדים שהציג יכולת טובה, ובדקה ה-12 ניצל טעות קשה בהגנה היריבה, והשווה את התוצאה. בדקה ה-27 הצרפתי התרומם גבוה והשלים מהפך 1:2 לקבוצתו. פנרבחצ'ה לא אמרה נואש, בדקה ה-35 נביל דיראר המרוקאי השיג עבורה את השיוויון המיוחל, לאחר דקות טובות. 2:2 בהפסקה.

זידאן ערך מספר שינויים בעלייה למחצית השנייה, ובדקה ה-53 ראה את בנזמה פנוי לגמרי במרכז הרחבה וקובע 2:3 לספרדים, ומשלים שלושער אישי מרשים. חמש דקות חלפו, והקהל שהגיע למינכן זכה לראות שער מדהים, כשאוזן טופאן הטורקי הכניע את אנדריי לונין, שוערה השלישי של הקבוצה מספרד, בבעיטה עוצמתית מ-35 מטרים. הקצב המשוגע נמשך, כשבדקה ה-62 נאצ'ו ניצל הדיפה לא טובה של השוער הטורקי, וקבע 3:4 לריאל. אקורד הסיום בהתמודדות הגיע מכיוונו של מריאנו דיאס, שנכנס כמחליף ומצא את הרשת בדקה ה-80, וקבע 3:5 לריאל מדריד, תוצאה שנותרה עד הסיום.

בנזמה הערב. שלושער שהקנה לריאל מדריד את המקום השלישי (Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)

בנזמה הערב. שלושער שהקנה לריאל מדריד את המקום השלישי (Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי