צפו בתקציר: ברצלונה גברה 1:2 על ארסנל וזכתה בגביע גאמפר

לואיס סוארס, אנטואן גריזמן
לואיס סוארס, אנטואן גריזמן | David Ramos/Getty Images

סוארס השלים מהפך בדקה ה-90 והעניק לקטלונים את הניצחון. אובמיאנג העלה את התותחנים ליתרון (36), שער עצמי של מייטלנד-נילס החזיר את הבלאוגרנה למשחק. דה יונג וגריזמן שיחקו לראשונה בקאמפ נואו

קבוצות: ארסנל ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה חזרה לשחק הערב (ראשון) לעיני אוהדיה באצטדיון הקאמפ נואו, כשאירחה את ארסנל לכבוד גביע גאמפר המסורתי וגברה עליה 1:2. דווקא הלונדונים היו הראשונים לעלות על לוח התוצאות, כאשר פייר אמריק אובמיאנג כבש מבישול של מסוט אוזיל בדקה ה-36. שער עצמי של איינסלי מייטלנד-נילס בדקה ה-69 החזיר את בארסה למשחק ובדקה ה-90, כשנדמה היה שהולכים להכרעה בבעיטות עונשין, לואיס סוארס כבש את שער הניצחון מבישול של סרג'י רוברטו.


הקטלונים הציגו לראווה את שחקני הרכש פרנקי דה יונג ואנטואן גריזמן, שפתחו בהרכב יחד עם השוער החדש נטו. הקפטן ליאו מסי, שרק אתמול חזר מחופשת הקיץ לאחר שהשתתף בקופה אמריקה עם נבחרת ארגנטינה, היה בין היחידים שלא שותפו. אלופת ספרד תערוך צמד משחקי אימון נוספים, שניהם נגד נאפולי, ביום חמישי הקרוב וביום הראשון הבא, לפני שתעלה למחזור הראשון בליגה הספרדית, נגד אתלטיק בילבאו.


בצד של התותחנים, דני סבאיוס שהגיע מריאל מדריד, עלה מהספסל וקיבל 18 דקות. זה היה משחק ההכנה האחרון עבור הקבוצה של אונאי אמרי, שתתארח אצל ניוקאסל ביום ראשון הבא, במסגרת המחזור הראשון בפרמיירליג.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי