ברצלונה הודיעה: ליאו מסי נפצע, לא ימריא לארה"ב

ליונל מסי
ליונל מסי | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

הכוכב נפגע באימון הבכורה שלו לעונה והוחלט להשאירו בספרד לצורך בדיקות נוספות, כך שהוא לא יהיה חלק מהסגל למשחקים מול נאפולי. "נפצעתי באימון הראשון ואני יהיה בחוץ לזמן מה" כתב בחשבון האינסטגרם שלו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ליאו מסי רק הבוקר (שני) הצטרף רשמית לאימוני ברצלונה לקראת עונת 2019/20, כידוע זכה לחופשה ארוכה מיתר חבריו גם בשל העובדה ששיחק עם נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה, אבל רגע לפני שהקטלונים יוצאים למסע משחקים בארצות הברית, הודיע המועדון רשמית על כך ש"הפרעוש" נפגע באימון הבכורה לעונה, התלונן על כאבים ברגלו הימנית והוחלט להשאירו בספרד לבדיקות נוספות, כך שהוא לא יזכה למשחקי הכנה כלל לקראת העונה שבפתח.


לטענת "מונדו דפורטיבו", בברצלונה מעריכים שמסי זקוק למנוחה של כשבועיים נוספים לפני שיוכל לשוב לאימונים, כך שהוא בספק למחזור פתיחת העונה בשבת הבאה (17.8) ב"סן מאמס" נגד אתלטיק בילבאו. בארה"ב תפגוש ברצלונה פעמיים את נאפולי (ביום רביעי ולאחר מכן ביום שבת) כחזרה גנרלית לפני תחילת הליגה.


לאחר ההודעה על פציעתו, הכוכב הארגנטינאי פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, ובו הציג את מצבו: "ספגתי פציעה באימון הראשון, ולצערי אני יהיה זמן מה בחוץ. מודה לכולם על ההודעות התומכות". על כך שלא הצטרף למסע בארה"ב אמר: "רציתי מאוד להגיע ולהיות עם כל האנשים שעוקבים אחרינו שם. לצערי זה לא יקרה הפעם, אבל בקרוב מאוד נתראה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tenía ganas de arrancar y lamentablemente tuve un percance en el primer entrenamiento que me va a dejar afuera un tiempito. Les agradezco a todos sus mensajes y las muestras de cariño, quería estar con el equipo y con la gente que nos sigue en USA. Esta vez no podrá ser, pero nos volveremos a ver pronto. Un abrazo a todos.

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי