ניימאר הוצע בהשאלה לריאל, בלטי: "לא חושב שהוא יחזור"

ניימאר
ניימאר | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/Gettyimages

לפי "ספורט", פ.ס.ז' רוצה לעשות הכל כדי שהברזילאי לא יחזור לברצלונה, יונייטד סירבה לשאול אותו. גם יובה על הפרק. שגריר הספרדים הבהיר: "אנחנו מתכוננים לעונה החדשה בלעדיו, להעברות כאלה צריך להתכונן מראש"

(גודל טקסט)

טוויסט חדש באופרת הסבון של ניימאר? כך אם תשאלו את "ספורט" הספרדי, שמפרסם כי פריז סן ז'רמן קיבלה החלטה לוותר על ניימאר, אלא שלצד השמחה של הברזילאי שמשוכנע שאלה ימיו האחרונים בקבוצה, דווח כי אלופת צרפת רוצה לעשות הכל כדי שלא ישחק בברצלונה. לפי הדיווח, השחקן הוצע בהשאלה למספר מועדונים גדולים עם פוטנציאל כלכלי: מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס ואפילו ריאל מדריד.


באנגליה ("טיימס") אישרו את הדיווחים כי הברזילאי הוצע למנצ'סטר יונייטד בהשאלה בתמורה ל-20 מיליון יורו אך הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר סירבה בשל שכרו הגבוה וחובת הרכישה, ומבחינתם זו העברה לא ריאלית. ריאל מדריד הייתה הקבוצה הראשונה איתה יצרו הצרפתים קשר ואין זה סוד שהכוכב הברזילאי הוא פנטזייה של הנשיא פלורנטינט פרס. הברזילאי לא רוצה להגיע לסנטיאגו ברנבאו וגם סירב ליובנטוס. הברזילאי יהיה מוכן להתפשר בשכר רק אם יחזור לקאמפ נואו והוא הבהיר זאת לצרפתים. ברצלונה רוצה גם כן להשאיל את השחקן כמובן ובסביבתו של השחקנים מאמינים שלאחר שיפעילו לחץ זה יכול לקרות.
 

עוד נכתב כי איבן ראקיטיץ' עשוי להיכלל בעסקה בצורה כזו או אחרת שכן המאמן תומאס טוכל וכן המנהל המקצועי לאונרדו נתנו את ה-"או.קיי" שלהם, אם כי הכל תלוי בהחלטה סופית של הנשיא נאסר אל חלאיפי. השחקן עצמו כבר בריא אך ספק גדול אם ישחק במחזור פתיחת הליגה הצרפתית ביום ראשון נגד נים.





מי שהתייחס היום לסאגת ניימאר הוא ג'וליאנו בלאטי, שמשמש כשגריר המועדון מאז 2015, והפגין פסימיות: אני לא חושב שהוא יחזור, לא כרגע, הכל מסובך. יש הרבה דיבורים אבל לא מעבר. אנחנו יודעים שהוא מתאמן בפריז סן ז'רמן וברצלונה מתכוננת לעונה החדשה בלעדיו. הקבוצה מתחילה לרוץ במשחקי ההכנה עם השחקנים שחזרו מהקופה אמריקה. להעברות כאלה צריך להתכונן מראש. אני רוצה שניימאר יהיה שמח, בין אם בבארסה ובין אם במועדון אחר, זה פחות חשוב לי. הוא אחד הטובים בעולם. הכי חשוב שיהיה רגוע ויוכל להמשיך לשחק כדורגל". בלאטי נשאל על כך שניימאר אמר שהזיכרון הטוב ביותר שלו הוא דווקא ה-1:6 מול פ.ס.ז' ואמר: "אני רואה אותו שמח באימונים, צוחק עם חבריו לקבוצה".

ובחזרה לברזילאי, הוא ייזכר לעד כ"גיבור 2006", עם כל הכבוד לרונאלדיניו, סמואל אטו והכוכבים האחרים ששיחקו בברצלונה. כך ייעשה לאיש שכבש את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות נגד ארסנל בפריז.  בלאטי נשאל האם לאחר ההחתמות האחרונות הקבוצה יכולה לזכות בליגת האלופות וענה: "כל השחקנים שהצטרפו הם נהדרים. היו למאמן הרבה אפשרויות עוד קודם לכן ועכשיו הסגל שודרג משמעותית. מדובר בשחקנים עם איכות, אופי תחרותי, אישיות טובה, כולם מתאימים לכדורגל הייחודי של ברצלונה ומודעים ללחץ ולציפיות. הם יודעים שהגיע הזמן לזכות שוב בליגת האלופות. אני בהחלט חושב שהיריבות מודאגות מאיתנו".



המסע בארה"ב: "מה שהכי הפתיע אותי  הוא התשוקה האדירה של כולם לברצלונה. לא רק מבוגרים אלא גם ילדים. אני מניח שהאהדה הזו החלה מאז 2006 אז זכינו בליגת האלופות. האנשים מכירים את ההיסטוריה, את כל השחקנים, מה קרה בעונות האחרונות בליגה ובליגת האלופות. מדהים אותי שילדים בני 7-8 מכירים את הקריירה שלי כל כך טוב. רבים יודעים שהייתי אלוף עולם עם ברזיל ב-2002, וגם על הפרק בברצלונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי