ואלוורדה: "אנחנו לא יודעים מה יהיה, אבל כרגע קוטיניו איתנו"

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

מאמן ברצלונה דיבר לאחר המשחק נגד נאפולי והתייחס לכוכב הברזילאי: "אני סומך עליו, אולי הוא ישחק במשחק הבא". בנוסף גם שיבח את גריזמן, סיפר על האווירה במיאמי וניתח את משחק הבכורה של ג'וניור פירפו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה שיחקה הלילה (בין רביעי לחמישי) נגד נאפולי באחד מצמד משחקי ההכנה במיאמי, הקבוצה הספרדית יצאה עם ידה על העליונה וניצחה 1:2. מסי הפצוע לא המריא עם הקבוצה לארצות הברית בשל פציעה, אבל ברצלונה עלתה בהרכב חזק, למרות זאת לא הצליחה להרשים ובעיקר נהנתה מהחמצות רבות של הקבוצה האיטלקית.

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה סיכם את המשחק במסיבת עיתונאים: "אנסה לשחק עם כל השחקנים, חלקם עשו את זה היום ואחרים יעשו זאת במשחק הבא. המטרה היא לצבור דקות ואנחנו לוקחים את הדברים החיוביים, יצרנו המון במשחק.

על ג'וניור פירפו ששיחק לראשונה במדי ברצלונה אמר: "הוא הגיע לכאן רק לפני שלושה ימים. הוא סבל זה נכון, אבל הוא צריך להסתגל".


ערך בהופעת בברוכה בברצלונה. ג'וניור פירפו (RHONA WISE/AFP/Getty Images)

ההכנה לקבוצה: "נותר לנו רק משחק אחד ובלהתחשב בכך, שמדובר בשבוע אחד בלבד, זה לא זמן אידיאלי לטיול כאשר המשחקים צמודים אחד לשני. עלינו להתאים את עצמינו לעונה הקשה שמחכה לנו וננסה לעשות זאת בצורה הטובה ביותר".


האווירה במיאמי
: "האווירה כאן יוצאת דופן ומאוד אוהבים אותנו. זו סיבה שבאנו, כדי שאנשים יוכלו לראות אותנו בלייב. כמובן שהיינו רוצים שגם מסי יגיע".

סוגיות קוטוניו: "אני סומך עליו, אנחנו לא יודעים מה יהיה, אבל כרגע הוא איתנו. הוא לא שיחק כמו וידאל וארתור מכיוון שהם התאמנו פעמיים. התכונית היא לשלב אותם לאט לאט, אולי במשחק הבא הוא יקבל כמה דקות".


בברצלונה מרוצים האווירה במיאמי (Michael Reaves/Getty Images)

על גריזמן אמר המאמן: "הוא שיחק נהדר, היה קצת חסר קצב במחצית הראשונה, אבל ניתן היה להבחין בלחות ובחום במגרש. הוא שיחק רק מצחית, בדיוק כמו לואיס סוארס וגם הוא אמור לשחק במפגש הבא".

נטו: "זה חשוב שיהיו לנו שני שוערים טובים, זה היה לנו בעבר עם סילסן ועכשיו יש לנו את נטו, זה יכול לעזור לנו מאוד בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי