המתווה המסתמן: ניימאר יושאל לריאל מדריד עם חובת רכישה

ניימאר
ניימאר | Lintao Zhang/Getty Images

בספרד נטען שברצלונה עדיין מנהלת מו"מ לצירופו, אך בעיר האורות מעדיפים להעבירו לבירת ספרד גם אם המשמעות היא למכור בסכום נמוך יותר ותשלום שיתקבל באיחור. החלוץ לא נכלל בסגל פריז סן ז'רמן למחזור הראשון

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן תערוך הערב (ראשון, 22:00) את משחק הליגה הראשון שלה לעונת 2019/20 כאשר תארח את נים, אבל מי שלא יהיה חלק מסגל האלופה הצרפתית למשחק הוא ניימאר, הכוכב הגדול שכידוע דורש לעזוב ובשלב זה מתאמן עם הקבוצה, אולם בקבוצה אישרו שמתנהל מו"מ למכירתו ועל כן הוא לא ייטול חלק במשחק.

למעשה היה זה המנהל המקצועי לאונרדו שאישר שהשיחות להעברת ניימאר "מתקדמות יותר מבעבר" וההערכה היא שכעת ריאל מדריד מובילה במאבק לצירופו, על אף שגם ראשי הבלאנקוס ממתינים בקוצר רוח להחלטת המאמן זינדין זידאן שטרם הבהיר אם הוא רוצה את החלוץ. 

לפי דיווח הבוקר ב"אס", פ.ס.ז' מבינה שרכישת ניימאר ב-222 מיליון יורו לפני שנתיים לא תשתלם לה כפי שחשבה, משמע שסכום מכירתו יהיה נמוך משמעותית בעקבות סירובו להישאר ואירועי הקיץ, אבל בכל אופן מעדיפה למכור את החלוץ לריאל מדריד ולא לברצלונה. הברזילאי יודע שבברצלונה התחרות שלו על חולצת ההרכב תהיה קשה פי כמה, מכיוון שבקבוצה משחקים כבר ליאו מסי, לואיס סוארס, אנטואן גריזמן, עוסמאן דמבלה ולעת עתה לפחות גם פיליפה קוטיניו, אבל העדפתו הראשונה היא לשוב ללבוש את מדי ברצלונה.

עם זאת, מכיוון שקבוצתו מעדיפה למכור אותו לריאל מדריד בעקבות היחסים המאוד רעועים מול ברצלונה זכר להפעלת סעיף השחרור של ניימאר על ידה לפני שנתיים והחיזורים הלא רשמיים של הקטלונים להשיבו מאז, האופציה של הבלאנקוס בהחלט נראית חזקה כשבפ.ס.ז' מודעים שגם האופציה להשאילו עם חובת רכישה מצד ריאל בשנה הבאה על הפרק, גם אם הסכום עלול להיות נמוך יותר משציפו לקבל. גם העיתון "לה פריזיאן" אישר שבבירת צרפת לא שוללים את המתווה של השאלת ניימאר העונה בחוזה עם חובת רכישה על ידי הבלאנקוס בקיץ הבא, ויש הטוענים שלמעשה כך תיסלל חזרתו לספרד.

האופציה של ברצלונה צפויה להתחזק אם בנוסף להעברת שחקנים כמו פיליפה קוטיניו, סמואל אומטיטי או נלסון סמדו, היא גם תסכים לשלם סכום משמעותי עבור החזרתו, אלא שבכירים בברצלונה, כך לפי "מארקה", הבהירו לאנשי העיתון כי אין ברצונם לשלם עבורו, אלא רק להעביר שחקנים לפריז בתמורה.


רק מתאמן עד שתתקבל החלטה סופית. ניימאר (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי