על רקע סאגת המעבר: ניימאר מחוץ לסגל פ.ס.ז' נגד נים

ניימאר
ניימאר | AFP

הברזילאי, שלוחץ לעזוב, הודיע ללאונרדו על אי רצונו לקחת חלק במשחק. דיווח: הצרפתים יהיו מוכנים להקשיב להצעה מברצלונה, אם זו תכלול את קוטיניו, סמדו וסכום של כ-50 מיליון יורו

(גודל טקסט)

נראה כי עמדתה של פריז סן ז'רמן שלא למכור את ניימאר לברצלונה התרככה מעט. אלופת צרפת הבהירה לקטלונים מה יידרש על מנת שהברזילאי יחזור לקבוצתו לשעבר, כך נכתב הבוקר (שבת) באתר "גול". לפי הדיווח, הפריזאים יהיו מוכנים להקשיב להצעה שתכלול את פיליפה קוטיניו, נלסון סמדו וסכום שיעמוד על כ-50 מיליון יורו. כזכור, הכוכב הברזילאי עדיין מחלים מהפציעה שפקדה אותו לפני הקופה אמריקה וכלל לא לקח חלק במשחקי ההכנה של פ.ס.ז'.

קוטיניו איבד את מעמדו בברצלונה בעקבות עונה חלשה אשתקד ושמו קושר ללא מעט קבוצות אנגליות, לפני שחלון ההעברות בפרמיירליג הסתיים. סמדו מצדו חולק את עמדת המגן הימני עם סרג'י רוברטו, אך נחשב לשחקן אהוד בעיני המאמן ארנסטו ואלוורדה, שצפוי להמשיך לתת לו קרדיט במידה ויישאר בקטלוניה.

ביום ראשון אלופת צרפת תחל את המסע להגנה על התואר כשתארח בפארק דה פראנס את נים, במסגרת המחזור הראשון בליגה. ניימאר כבר הודיע למנהל המקצועי כי אין ברצונו לקחת חלק במשחק לאור ההתפתחויות בגזרתו. מאמן ברצלונה התייחס לסאגה סביב השחקן לקראת משחק האימון נגד נאפולי, כשאמר: "התשובה המתבקשת היא שהוא שחקן של קבוצה אחרת נכון לעכשיו. אני לא יודע מה יקרה".

ניימאר. מחפש את הדלת החוצה מעיר האורותניימאר. מחפש את הדרך לעזוב את העיר האורות (Buda Mendes/ Getty images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי