בן ידר יעבור למונאקו תמורת 40 מיליון יורו, בקהאם סימן את קבאני

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Gettyimages

העברות: לפי "לאקיפ", החלוץ בדרך לקבוצה הצרפתית שתשלם את סעיף השחרור שלו, יחתום לחמש שנים. חלוץ פ.ס.ז' עשוי לעובר לאינטר מיאמי בקיץ 2020. וגם: אתלטיקו רוצה לסגור את הסגל עם חיזוק נוסף להתקפה

(גודל טקסט)
רשמי
* אינאקי וויליאמס, חלוצה הספרדי של אתלטיק בילבאו, האריך את חוזהו בקבוצה עד 2028 עם סעיף שחרור גבוה במיוחד – 135 מיליון יורו. בעונה שעברה כבש החלוץ 15 שערים בכל המסגרות.



* מגן מנצ'סטר סיטי פדרו פורו, שנרכש רק לפני ארבעה ימים מג'ירונה בתמורה ל-12 מיליון יורו, עבר בהשאלה לריאל ויאדוליד.




שמועות

* האם אדינסון קאבני יעבור בתום העונה ל-MLS? העיתונאי הצ'יליאני אלברו איזקווידו דווח כי קבוצתו של דיוויד בקהאם, אינטר מיאמי, שתצטרף לעונה הבאה לליגה הראשונה בארצות הברית, תנסה להחתים את כוכבה של פריז סן ז'רמן. החלוץ מאורוגוואי שמסיים חוזה בתום העונה, יהיה שחקן חופשי והבעלים האנגלי מתכנן לצרף אותו ללא תמורה.


לפי "מארקה" בטיס פנתה בשנית לריאל מדריד, במטרה לקבל את מריאנו דיאס שלא נמצא בתוכניות של זינדין זידאן. שכרו הגבוה עלול להוות מכשול.


* "לאקיפ" בצרפת טוען שמונאקו תרכוש את וויסאם בן ידר, חלוצה של סביליה, בתמורה ל-40 מיליון יורו. השחקן עצמו, לפי הדיווח, כבר סיכם את תנאיו בקבוצה לחמש עונות. החלוץ שהגיע לסביליה לפני שלוש עונות כבש 70 שערים ב-138 משחקים בקבוצה מאנדלוסיה.



יעבור למונאקו תמורת 40 מיליון יורו. וויסאם בן ידר (Gettyimages)


* דיווח: די.סי יונייטד מליגת ה-MLS ניהלה שיחות מתקדמות עם דניאל סטארידג', החלוץ שנפרד הקיץ מליברפול. האנגלי היה יכול להצטרף כשחקן חופשי אלא ששכרו גבוה מדי עבור הקבוצה של ויין רוני ולכן החליטה לרדת מהעניין.

 
 

* לפי "ספורט מדייסט", אינטר מתכננת להגיש הצעה חדשה עבור אדין דז'קו (33), חלוצה של רומא, ומקווה ש-18 מיליון יורו יספקו את הג'ילארוסי שדחו עד עכשיו מספר הצעות עבורו.
  




* דיאן לוברן, בלם ליברפול שלא נכלל בסגל הקבוצה למשחק פתיחת העונה מול נוריץ' ביום שישי, מתקרב למעבר לרומא, כך לפי "קוריירה דלה ספורט". בדיווח נכתב כי הג'ילארוסי יגישו בקרוב הצעה עבור הבלם שמרגיש שזמנו באנגליה, שהחל בסאות'המפטון ב-2013 – הסתיים. בשנה שעברה רשם לוברן 19 הופעות בלבד.

*

* אתלטיקו מדריד מבינה שיהיה קשה לצרף את חאמס רודריגס מריאל מדריד ולא מעוניינת לחכות עוד. לפי "מארקה", הקבוצה של דייגו סימאונה רוצה לסגור את הקיץ עם רכישתו של רודריגו מורנו, חלוצה של ולנסיה ונבחרת ספרד, שעשוי להגיע ב-60 מיליון יורו, כמחצית מסעיף השחרור שלו. בקבוצה רוצים להגדיל את התחרות לדייגו קוסטה ואלברו מוראטה כשז'ואאו פליקס מיועד לשחק בקישור ההתקפי. מעבר לכך, באתלטיקו מאמינים כי העטלפים ימכרו את החלוץ אם תגיע הצעה טובה.


* לפי דיווחים בספרד, פ.ס.ז' הסכימה לבצע טרייד עם ברצלונה בו ייכלל פיליפה קוטיניוראו ידיעה נפרדת.



* אנחל קוראה עשוי להישאר באתלטיקו מדריד, כך לפי "אס". אמנם הקשר ביקש מהקולצ'ונרוס למצוא לו קבוצה אחרת כי לא היה מרוצה ממעמדו אך לאחר סגירת חלון ההעברות באנגליה כשהאפשרות להצטרף לטוטנהאם או וולבס ירדה מהפרק – מילאן נותרה האופציה היחידה. אלא שהאיטלקים לא יכולים לעמוד בדרישות הכספיות. דייגו סימאונה שוחח עם השחקן לפני ימים אחדים ושיפר את מצב רוחו כשהבטיח לו שכולם יקבלו הזדמנויות.


* איבן פרישיץ' הגיע למתחם האימונים של באיירן מינכן ויעבור בדיקות רפואיות בקרוב – ראו ידיעה נפרדת.


* נציגי רומא ייפגשו מחר (שלישי) עם אלה של יובנטוס וינסו לסכם על העברתו של דניאלה רוגאני וגונסאלו היגוואין, כך לפי "פוטבול איטליה". מקורות בארץ המגף טענו שהמגן יעבור בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה בשנה הבאה, בעוד השאלת החלוץ צפויה לעלות לג'אלורוסי 9 מיליון בנוסף לחובת רכישה במקרה של העפלה לליגת האלופות, כשהחלק הקשה יהיה לשכנע אותו לעזוב את יובה, דבר שהארגנטינאי כבר הכריז שאין ברצונו לעשות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי