דיווח: ניימאר יעבור תמורת קוטיניו, נציגיו הגיעו לקאמפ נואו

ניימאר
ניימאר | Lintao Zhang/Getty Images

לאחר שהברזילאי של פ.ס.ז' נעדר מהמשחק הראשון בליגה הצרפתית, בספרד מאמינים כי הוא עשוי לשוב לברצלונה בתמורה לקשר בן 27. ג'וזף ברתומאו יסגור השבוע את הפרטים מול נאסר אל-חלאיפי בליברפול

(גודל טקסט)
הסאגה לעזיבת ניימאר עולה שלב: אמש (ראשון) השחקן הברזילאי לא נכלל בסגל של פריז סן ז'רמן במחזור הפתיחה נגד נים בפארק דה פראנס, ואף חטף גידופים מהיציע הביתי. לאחר אותם אירועים והתייחסות של לאונרדו וקיליאן אמבפה לגבי עתידו של השחקן, בספרד דיווחו היום שהמו"מ עם ברצלונה נמשך ואף נציגיו של הברזילאי כבר הגיעו לקאמפ נואו כדי לסגור את המו"מ.


לפי 'ספורט' ברצלונה ביקשה מניימאר להודיע שהוא מעוניין לומר באופן פומבי כי הוא מעוניין לעבור אך ורק לברצלונה ולפסול על הסף הצעה מריאל מדריד. הקבוצה מציע לפריז את נלסון סמדו, פיליפה קוטיניו ועוד 100 מיליון יורו. לעומת זאת ברדיו RMC נכתב כי אם המועדון הצרפתי עשוי למכור את ניימאר תמורת קוטיניו וסכום כסף נוסף.


ב'אס' נכתב כי נשיא ברצלונה ג'וזף ברתומאו לא מתכוון לטוס השבוע לפריז, והפגישה המיוחלת עם נאסר אל-חלאיפי תתקיים ביום חמישי או שיש בליברפול, אך עם זאת מאמינים בעיתון כי עד יום רביעי יסומן היעד הבא של ניימאר.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי