דיווח: בייל מסרב להיות חלק מעסקת ניימאר לריאל מדריד

ניימאר, גארת' בייל
ניימאר, גארת' בייל | Alex Caparros/Getty Images

לפי 'ספורט' הבלאנקוס הציעו את הוולשי, חאמס רודריגס ועוד 100 מיליון יורו לפ.ס.ז' עבור השחקן היקר בעולם, אולם שחקן הכנף מסרב לעבור לבירת צרפת. זינדין זידאן התייחס למעבר אפשרי ואמר: "הכל יכול לקרות"

(גודל טקסט)

המירוץ הדו ראשי על ניימאר נמשך – הברזילאי לא מעוניין להמשיך בפריז סן ז'רמן ולאחר משחק הפתיחה, נראה כי כל הצדדים מעוניינים בפרידה וכעת נותרה שאלה אחת, האם יעבור לברצלונה או לריאל מדריד.

לפי ה'לאקיפ' הסוכן הישראלי פיני זהבי הוא נמצא בשיחות עם שתי קבוצות הפאר הספרדיות שנחושות לצרף את השחקן היקר בעולם. זינדין זידאן מעוניין לצרף עוד שחקן רכש אחד משמועתי לקבוצה ואחרי שקיליאן אמבפה ופול פוגבה ירדו מהפרק, ניימאר הפך ליעד המרכזי ואולי גם היחיד של הקבוצה בקיץ.

ב'ספורט' הספדי דווח כי ריאל מדריד הציעה לפריז סן ז'רמן את גארת' בייל, חאמס רודריגס ועוד 100 מיליון יורו עבור ניימאר, אך שחקן הכנף הוולשי דוחה את ההצעה על הסף, מכיוון שאינו מעוניין לעזוב וביקר בחריפות את ההנהלות של פלורנטינו פרס. בעקבות כך יהיה לריאל מדריד קשה מאוד להנחית את הברזילאי בבירת ספרד.


גארת' בייל. מסרב לעבור לפריז סן ז'רמן (JOHANNES EISELE/AFP/Getty Images)

המאמן התייחס להצטרפותו של השחקן הברזילאי לקבוצה ואמר: "הכל יכול לקרות". לפי הדיווחים בברצלונה חוששים ממעבר של ניימאר לריאל מדריד וחברו הטוב ליאו מסי התקשר אליו ביקש ממנו לא להגיע בשום אופן לבלאנקוס ולעבור רק לברצלונה.

יש לציין כי השחקן היקר בעולם, טרם דיבר היכן ירצה לשחקן בעונה הקרובה ובברצלונה מצפים ממנו לומר באופן פומבי כי הוא שולל מעבר לריאל מדריד, כדי להקל את החזרה למועדון הקטאלוני לאחר שנתיים.


זינדין זידאן. יצליח לצרף את ניימאר? (Alexander Hassenstein/Getty Images for AUDI)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי