ריבאלדו: "זו לא תהיה בגידה אם ניימאר יעבור לריאל מדריד"

ריבאלדו
ריבאלדו | PAU BARRENA/AFP/Getty Images

כוכב העבר של ברצלונה אינו שולל מעבר של הקיצוני ליריבה המושבעת והבהיר: "מדריד היא מקום טוב עבורו". על מחשבותיו לעונה הקרובה: "בארסה צריכה להתרכז בליגת האלופות. אתלטיקו מדריד יכולה לזכות באליפות"

(גודל טקסט)

העניין סביב עתידו של ניימאר מעסיק את כולם. לאחר שפורסם כי המשא ומתן בין פריז סן ז'רמן לברצלונה התקדם משמעותית, כוכב העבר ריבאלדו שיתף את מחשבותיו בראיון לתקשורת הקטלאנית: "מבחינתי, זה לא ייחשב כבגידה אם הוא יחתום בריאל מדריד" אמר הקשר בן ה-47 והוסיף: "בגלל שזה לא מעבר ישיר ליריבה המושבעת".

"ברור שהייתי מעדיף שהוא יצטרף לברצלונה, ואני בטוח שגם הוא ירצה את זה אם תהיה לו האפשרות. אבל כל זה תלוי רק בהצעה שפ.ס.ז' תקבל עליו. היא לא תסכים לקבל הצעה נמוכה מבארסה, רק בגלל שניימאר רוצה לשחק אצלה. היא לא תהיה מוכנה להפסיד כסף".

"ההצעה הכי טובה שתגיע, היא זאת שתתקבל. בלי קשר לזהות הקבוצה מהצד השני" הבהיר אלוף העולם לשעבר עם ברזיל. "אני חושב שבמדריד הוא יוכל למצוא מקום טוב עבורו".

ניימאר.
ניימאר. "יוכל למצוא מקום טוב במדריד" (DOMINIQUE FAGET/AFP/Gettyimages)

ליגת האלופות אינה זרה עבור ריבאלדו. בעברו רשם 73 הופעות במפעל היוקרתי ואף זכה להניף את הגביע בתום עונת 2002/03 עם מילאן. לגבי העונה המתקרבת אמר: "ברצלונה צריכה להתרכז לדעתי בליגת האלופות".

"זה לא שאני אומר שהם יוותרו על הליגה, ויתנו אותה במתנה ליריבותיה. אבל אני חושב שארנסטו ואלוורדה יהיה חייב לתת יותר הזדמנויות למחליפים ולשחקנים מ'לה מאסיה' במהלך משחקי הליגה, על מנת לתת דגש גדול על הצ'מפיונס".

ברשימת התארים המפוארת של ריבאלדו ניתן למצוא שתי זכיות באליפות ספרד. לקראת פתיחתה אמר: "אתלטיקו מדריד יכולה בהחלט להיות אלופה. היא בדיוק באותה רמה של ברצלונה וריאל מדריד, לפחות לדעתי. רק לפי ההכנה שלהם לעונה, והצפייה בצבא של דייגו סימאונה אפשר להבין שהם יבואו עם הרבה ביטחון לעונה הקרובה".

דייגו סימאונה.
דייגו סימאונה. "אתלטיקו מדריד ברמה של ברצלונה וריאל מדריד" (AFP/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי