מומחי הווינר בטוחים: ברצלונה תזכה באליפות פעם נוספת

ברצלונה חוגגת אליפות
ברצלונה חוגגת אליפות | Gettyimages

אלופת ספרד פייבוריטית עם יחס בגובה 1.3 כשריאל מדריד שנייה עם 1.9, אתלטיקו רק שלישית. אליפות היסטורית של בטיס תניב לכם סכום הגבוה פי 300 מהשקעתכם. וגם: סוארס פייבוריט לכבוש במחזור הפתיחה, ומי בבילבאו?

(גודל טקסט)

מחר חוזרת הליגה הספרדית במשחק מרתק בין אתלטיק בילבאו לאלופה ברצלונה. אם תשאלו את מומחי ה-Winner, הקבוצה של ליאו מסי תשמור על התואר מהשנתיים האחרונות ותזכה באליפות שלישית ברציפות וה-27 בתולדותיה. היחס לזכייה באליפות של בארסה עומד על 1.3, כשאחריה ניצבת ריאל מדריד שהשקיעה בקיץ למעלה מ-300 מיליון יורו, עם יחס 1.9.

במקום השלישי נמצאת אתלטיקו מדריד עם הכוכב החדש ז'ואאו פליקס, שקיבלה יחס פי 8.  לאלה שמחפשים ריגושים נספר כי אם בטיס תזכה באליפות תקבלו סכום פי 300 ממה שהשקעתם. הימור בגובה עשרה שקלים יזכה אתכם ב-3,000 ש"ח.

בחזרה למחזור הפתיחה, המומחים מעריכים כי ברצלונה לא תתקשה יותר מדי כשהיחס לניצחון שלה הוא פי 1.45. המארחת מחבל הבאסקים מקבל יחס של פי 4.7 בעוד תוצאת תיקו במשחק מוערכת ביחס פי 3.65. עוד בנוגע למשחק, הפייבוריט לשער ראשון מצד האלופה, בזמן שליאו מסי נמצא בספק, הוא לואיס סוארס עם יחס פי 3.5, ואחריו ניצב שחקן הרכש החדש אנטואן גריזמן עם יחס פי 4. במקום השלישי ניצב עוסמאן דמבלה עם יחס פי 5.


ז'ואאו פליקס. אתלטיקו רק שלישית (Sam Greenwood/Getty Images)

בצד השני, אינאקי וויליאמס מבילבאו מוביל עם יחס שלי פי 9 ככובש ראשון, אחריו אריץ' אדוריץ' עם יחס פי 11 ושלישי ראול גארסיה עם יחס פי 12. לחובבי ההימורים האקזוטיים נספר כי אם תהמרו בסכום של 10 ש"ח על שער ראשון מצד הבלם איניגו מרטינז ועל הפסד בלתי נתפס של ברצלונה – 6:0, תזכו בסכום של 12,100 כלומר ביחס פי 1,210.

במשחק מרתק נוסף במחזור הפתיחה תארח סלטה ויגו את ריאל מדריד באצטדיון הבלאידוס. מומחי ה-Winner מניחים שריאל מדריד תנצח כשהיחס שלה עומד על 1.45 לעומת יחס 4.3 לניצחון של הקבוצה הביתית. תוצאת תיקו במשחק מוערכת ביחס פי 3.9.

הבלאנקוס יצאו במחזור הפתיחה גם הם למשחק חוץ מול סלטה ויגו. מומחי ה-Winner מעריכים כי ריאל אינה צפויה להיתקל במכשול במשחק החוץ הראשון של העונה עם יחס של פי 1.45, למול יחס של 4.3 לניצחונה של ויגו. תוצאה התיקו במשחק מוערכת ביחס של פי 3.9. הפייבוריט לשער ראשון מצד ריאל מדריד הוא החלוץ קארים בנזמה עם יחס שלי פי 4 כשבמקום השני נמצא אדן הזאר, הרכש היקר בתולדותיה, עם יחס פי 4.5. שלישי מדורג איסקו עם יחס שלי פי 8. מי שימר על קאסמירו ככובש השער הראשון של ריאל מדריד שתנצח בסיום 1:5 – ירווויח פי 435 מהסכום אותו השקיע.


בנזמה. המומחים בטוחים: הצרפתי יכבוש ראשון, ריאל לא תתקשה בבילבאו

מצד המארחת, יאגו אספאס פייבוריט לכבוש ראשון עם יחס פי 6, אחריו נמצאים סאנטי מינה שהצטרף הקיץ מולנסיה וכן הקשר פיונה סיסטו עם יחס פי 8 כל אחד, כשאחריהם גבריאל פרננדס עם יחס פי 12. לחובבי ההימורים האקזוטיים במידה ותחליטו להמר בסכום של 10 ש"ח שסטניסלאב לובוטקה יבקיע את השער הראשון במשחק ותוצאת הסיום תיהיה 5-1 למארחים תזכו בסכום של 8,700 ש"ח עם יחס של פי 870.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי