דיווח: ריאל מדריד מתכננת הצעת ענק עבור ניימאר

ניימאר ריאל מדריד
ניימאר ריאל מדריד | ספורט1

לאחר שהצעת ברצלונה נדחתה, בבירה הספרדית מתכוונים ללכת בכל הכוח על הכוכב הברזילאי ויציעו עבורו את טיבו קורטואה, קאסמירו ו-100 מיליון יורו, ע"פ כלי התקשורת בספרד

(גודל טקסט)
השעון מתקתק. רק עוד 13 ימים נשארו לחלון ההעברות, והענקיות הספרדיות מרימות הילוך בכל הנוגע למלפפון החם של הקיץ – ניימאר. לאחר שדיווחנו לכם הבוקר על הצעת ברצלונה שנדחתה ע"י פריז סן ז'רמן, בספרד מדווחים היום (רביעי) על ההצעה הענקית שמתכנן פלורנטינו פרס עבור הכוכב הברזילאי.


ע"פ הדיווחים, בבירה הספרדית עוקבים בדריכות אחרי המגעים בין פ.ס.ז. להנהלת ברצלונה, ומתכננים להיות הרבה יותר מדויקים בניסיונות להחתים את ניימאר, לאחר שכשלו שלושה פעמים בעבר (2013,2017,2018).


פלורנטינו פרס מקווה לנצל את היחסים הטובים שלו עם נאסר אל חלאיפי, הבעלים הקטארי של אלופת צרפת, ולאחר השיחות הפרטיות שניהל עם המנהל הספורטיבי, לאונרדו, יגיש הצעה בשווי של 250 מיליון יורו עבור הסופרסטאר הברזילאי.







פריז מצידם, סימנו ארבעה שחקני ריאל מדריד אותם ירצו לראות כחלק ממתווה העסקה: לוקה מודריץ', טיבו קורטואה, ויניסיוס וקאסמירו. זידאן כרגע לא מתכוון לוותר על הקשר הקרואטי, שרק בעונה שעברה זכה בכדור הזהב, והנהלת הבלאנקוס הבהיהר שתעשה הכל כדי לשמור על ויניסיוס.


מנגד, זידאן לא מתכנן להטיל וטו על מכירת השוער הבלגי, שרק בקיץ שעבר נרכש מצ'לסי ונחשב לאחד מחבריו הקרובים של אדן הזאר. גם קאסמירו צפוי להיכלל בעסקה, בנוסף ל-100 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי