דיווח: פריז סן ז'רמן דחתה את הצעתה של ברצלונה על ניימאר

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

"רדיו קטלוניה" פרסם שאלופת ספרד הסכימה לשלם כ-160 מיליון יורו עבור רכישתו ב-2020, בתום עונה בה ישחק כמושאל, אך בעיר האורות דורשים סכום גבוה יותר לאחר ששילמו 222 מיליון יורו על הברזילאי רק לפני שנתיים

(גודל טקסט)

בוקר חדש, כותרות חדשות על ניימאר. יממה אחרי שפורסם שברצלונה תציע 160 מיליון יורו תמורת ניימאר, במתווה לפיו הוא ישחק העונה כמושאל מפריז סן ז'רמן ורק ב-2020 יירכש על ידי ברצלונה כחלק מסעיף חובה שיוכנס לחוזה בין הצדדים, ב"רדיו קטלוניה" דווח הלילה (בין שלישי לרביעי) שמדובר בהצעה שנדחתה ובשלב זה המו"מ נקלע למבוי סתום.

פריז סן ז'רמן מעדיפה להעביר את ניימאר לאחת מבין ריאל מדריד או יובנטוס על פני החזרת הכוכב לברצלונה, כתוצאה ממערכת יחסים עכורה בין הצדדים, וזו אחת הסיבות שהיא מנסה למקסם ככל שביכולתה את מכירת החלוץ ומתעקשת לקבל סכום שמתקרב ל-222 מיליון היורו שהשקיעה בעצמה רק לפני שנתיים כדי להביאו מקטלוניה.

בברצלונה מאמינים שעד סגירת חלון ההעברות בעוד קצת פחות משבועיים (2.9) יגיעו הצדדים לסיכום, אולם השאלה היא גם כיצד יגיבו בימים הקרובים יובנטוס (שלפי פרסומים הציעה 100 מיליון יורו ואת פאולו דיבאלה) וריאל מדריד, שלמעשה מעוניינת לראות את השחקן לובש לבן, אך זהו המאמן זינדין זידאן שלפי הדיווחים טרם נתן את הסכמתו למהלך שכזה.

לפי פרסומים שונים, ניימאר מעוניין בחזרה לברצלונה, אבל אם יקבל את הרושם שרק מעבר לריאל מדריד או ליובנטוס על הפרק, הוא יעדיף לשתף כוחות עם הזאר במדי הבלאנקוס או עם כריסטיאנו רונאלדו בשורות אלופת איטליה על פני הישארות בעיר האורות לעונה שלישית.


זידאן. עדיין לא השיב להצעה לצרף את ניימאר (YASUYOSHI CHIBA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי