לברון החמיא לגריזמן: "חתיכת משחק וחגיגה בול במקום"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | טוויטר

אחרי המחווה של הצרפתי, שחגג את שערו השני אמש בהומאז' לריטואל הקבוע של "המלך" לפני כל משחק, כוכב הלייקרס לא נשאר אדיש ושיבח אותו בטוויטר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
לברון ג'יימס הוא הכוכב הכי גדול שידע ענף הכדורסל בעידן פוסט-מייקל ג'ורדן, אבל כאשר "המלך" מבלה זמן מחוץ לפרקט, הוא עוקב באדיקות גם אחרי ענפים נוספים. כאחד שמחזיק במניות בליברפול, ג'יימס ידוע כאוהד של המייטי רדס, אבל הפעם הוא הביע התלהבות מכוכב בקבוצה אחרת.


אנטואן גריזמן כבש אתמול (ראשון) צמד שערים ראשון במדי ברצלונה, בהופעת הבכורה שלו בקאמפ נואו. הצרפתי בחר לחגוג את שערו השני בהומאז' לריטואל "זריקת הגיר" של לברון, רק שבמקום האבקה שהכדורסלן נהג להשליך באוויר לפני תחילת כל משחק, החלוץ העיף קונפטי כחול-אדום. כוכב לוס אנג'לס לייקרס לא נשאר אדיש למחווה והגיב לגריזמן בטוויטר: "ראיתי אותך אחי! חתיכת משחק והחגיגה הייתה בול במקום!".


אגב, לברון כבר הודיע כי בעונה הקרובה הוא מתכוון לחזור לבצע את הטקס הקבוע לפני כל משחק. גריזמן הוא מעריץ ידוע של ג'יימס ושל כדורסל בכלל. לא מעט פעמים הצרפתי קפץ לגיחות באמריקה כדי לצפות במשחקי NBA מהיציע וגם בחשבון הטוויטר שלו אפשר לראות מדי פעם ציוצים על כדורסל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי