בורדאס: "לא הגענו להסכמות עם פריז, אבל אנחנו קרובים"

ניימאר
ניימאר | Lintao Zhang/Getty Images

הפגישה בין ברצלונה להנהלת פ.ס.ז הסתיימה ללא הסכמות, אך נציגי הקטאלונים אופטימיים. ההצעה על סך 170 מיליון יורו נדחתה. ניימאר הודיע ללאונרדו שלא יעבור ליובנטוס או ריאל מדריד

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל ימשיך לחכות למעבר הגדול של הקיץ, כך מדווחים הערב (רביעי) בכלי התקשורת בספרד. ע"פ הדיווח, הפגישה שנערכה בין נציגי ברצלונה להנהלת הפריזאים הסתיימה ללא ההסכמות, כשהצרפתים דחו את ההצעה על סך 170 מיליון יורו. לפני הפגישה, הכוכב הברזילאי הודיע להנהלת
הצרפתים שהוא מעוניין לעבור רק לאקסית.

חבייר בורדאס, אחד מנציגי הקטאלונים שנכח בפגישה אמר לכלי התקשורת הספרדיים: "לא הגענו להסכמות עדיין, אבל אנחנו מתקרבים. נמשיך לשוחח בימים הקרובים".

עם המראת המשלחת הקטאלונית הבוקר, שכללה בין היתר את אריק אבידל, המנהל המקצועי של ברצלונה לפריז, הברזילאי הבין שזו ההזדמנות האחרונה שלו לחזור לחבריו ולכן הבהיר להנהלת סן ז'רמן כי הוא לא מעוניין לעבור לריאל מדריד וגם לא ליובנטוס, שהוזכרו כמועמדות נוספות בעסקה.

אחרי שניימאר הצהיר על כוונתו, לאנשי בארסה יש את הקלף שהם חיכו לו כדי להשיג את רצונם ולהחזיר את השחקן לשורותיהם. עם זאת, הפריזאים לא מעוניינים לצאת מופסדים בעסקה, והצדדים ימשיכו לדון בימים הקרובים עד לסגירת מועד חלון ההעברות ביום השני הקרוב.

האיחוד קרוב? ניימאר עם מסי וסוארס בברצלונה. (Denis Doyle/Getty Images)
האיחוד קרוב? ניימאר עם מסי וסוארס בברצלונה. (Denis Doyle/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי