ברצלונה בפאניקה? דיווח: מסי עלול להיעדר חודש נוסף

ליאו מסי, לואיס סוארס
ליאו מסי, לואיס סוארס | Alex Caparros/Getty Images

קפטן האלופה התאמן גם היום לבדו ולפי "RAC1" לא רק שלא ישחק בשבת נגד אוססונה - הוא סובל מבעיה פיזית שעשויה לגרום לו לחזור באוקטובר. בינתיים, הקבוצה חנכה את האצטדיון ע"ש יוהאן קרויף, הבן ג'ורדי התרגש

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
עם כל הכבוד להצגה שסיפקה ברצלונה נגד בטיס כשהביסה אותה 2:5, באלופת ספרד מחכים בקוצר רוח לשובו של הקפטן ליאו מסי שנעדר משני מחזורי הפתיחה. אלא שנראה שהקפטן לא ישחק גם במחזור השלישי בשבת כשברצלונה תתארח אצל אוססונה. הקפטן לא הצליח להתאמן גם היום (רביעי) עם חבריו והסתפק באימון נפרד. במקרה הטוב יהיו לקפטן רק שני אימונים לפני המשחק הקרוב, מעט מדי אם ניקח בחשבון שמסי הספיק להתאמן רק פעמיים במדי הקבוצה מאז חזר לאחר הקופה אמריקה ב-5 באוגוסט.


אלא שמעבר לרצון של הקבוצה להיות סבלנית, ב"RAC1" דווח כי הקפטן סובל מבעיה פיזית שמקשה עליו להתאושש והוא עלול להיעדר עוד חודש נוסף. אם התחזיות השחורות יתממשו, מסי יחמיץ גם את המשחקים נגד ולנסיה, גראנדה ו-ויאריאל וכן את מחזור הפתיחה של ליגת האלופות. לאור הפציעות האחרות, נראה שהחלק הקדמי שפתח נגד בטיס ימשיך – אנטואן גריזמן שכבש צמד ישחק יחד עם ראפינייה וקרלס פרס הצעיר. אנסו פאטי בן ה-16 יהיה על הספסל.


בינתיים, ברצלונה חנכה את המגרש החדש לזכרו של יוהאן קרויף (ז"ל), מגדולי השחקנים בתולדות המועדון. המגרש יהיה ביתה של קבוצת המילואים ברצלונה ב'. שחקני עבר רבים הגיעו לאירוע אתמול כמו גם סרחיו בוסקטס וג'רארד פיקה. ג'ורדי קרויף היה זה שבעט את בעיטת הפתיחה כשגם אימו נכחה במגרש, שם נערך משחק ידידות בין הקבוצות הצעירות של המועדון.




בראיון לאחר המשחק סיפר ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב לשעבר, שהוא רוצה לחזור לברצלונה ביום מן הימים. קרויף אמר: "אלה היו ימים מאוד מרגשים ואינטנסיביים. הפסל היה נפלא, אהבתי את זה מאוד, הוא נראה שם כפי שהיה באמת – מנהיג. האצדיון יפה, אבי היה רומנטיקה, אני שמח שקיבלתם אותנו ככה. אייאקס וברצלונה ביקשו ממני את כדורי הזהב כדי לשים באצטדיון, אני לא יודע איפה הם. יש לי את החולצות שלו, הנעליים, אני אספן רציני".


על חזרה לברצלונה: "אני לא שולל את זה, הכל עניין של זמן, אי אפשר לדעת. ברצלונה היא מועדון גדול, זו אשלייה ענקית, חלום של כל אנשי הכדורגל. אני בינתיים נהנה במדינות אחרות. אני משער שיגיע הזמן שלי לחזור הביתה". בינתיים הוא עומד על הקווים של צ'ונצ'ינג ליפאן הסינית, אך אולי יבוא יום ויסגור מעגל.


 ג'ורדי קרויף בועט את בעיטת הפתיחה (David Ramos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי