לופטגי: "דאבור? זו החלטה מקצועית, לכולם יהיו הזדמנויות"

ז'ולן לופטגי
ז'ולן לופטגי | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

מאמן סביליה, שניצחה בשני מחזורי הפתיחה מתרגש לקראת משחק הבכורה בפיחואן (נגד סלטה ויגו) ומבטיח שהחלוץ יזכה להזדמנויות, אך לא ברור האם ייכלל לראשונה בסגל. בילבאו תפגוש את סוסיאדד בדרבי הבאסקי

(גודל טקסט)
המחזור השלישי בספרד ייצא לדרך כבר מחר (שישי), כשבמשחק המוקדם יותר תארח סביליה את סלטה ויגו. בתום שני מחזורי ליגה, סביליה היא הקבוצה היחידה בעלת מאזן מושלם לצדה של אתלטיקו מדריד. ההתרגשות באנדלוסיה גבוהה במיוחד לקראת הופעת הבכורה של הקבוצה באצטדיונה הביתי, הראמון סאנצ'ז פיחואן, כאשר במחזור השלישי תארח בביתה את סלטה ויגו (מחר, 21:00). מי שמאוד מקווה לשחק או לפחות להיכלל בסגל הוא חלוץ נבחרת ישראל, מואנס דאבור (נכלל בסגל לצמד המשחקים הקרובים), שהשמועות על עזיבתו צברו תאוצה לאחרונה, על אף שבסביליה מכחישים.


המאמן ז'ולן לופטגי התייחס לחלוץ: "זו החלטה שלי, החלטה מקצועית בלבד. הליגה הספרדית רק התחילה, ברור שלכולם יהיה את הזמן שלהם, הוא צריך להיות מוכן להזדמנות הזו כשתגיע, אין שום דבר מעבר". המאמן הוסיף מעבר לכך שהסגל יישאר כמו שהוא: "לא ביקשתי אף שחקן (מריאנו דיאס), אני שמח עם השחקנים שיש לי ומקווה שננצח את סלטה ויגו, אבל ברור שבזמן שהשוק פתוח, כל הקבוצות פתוחות לשינויים". 


על הופעת הבכורה לעיני הקהל: "יש לי הרבה מאוד תשוקה, אני מחכה למשחק כמו גם השחקנים. זה מיוחד מאוד לשחק לעיני הקהל, האנרגייה והדחיפה שאנחנו מקבלים היא מדהימה, היא תעזור לנו ברגעים הקשים.




סביליה כרגע מוליכת הטבלה ללא אף שער חובה. היא תרצה להמשיך ולצבור ניצחון שלישי ברציפות, אך המאמן לא מסתנוור: "זה לא גורם ללחץ. עלינו להיות ממוקדים. סלטה הייתה טובה מאוד נגד ריאל מדריד והצליחה לנצח את ולנסיה, היא משחקת כדורגל טוב. אני רוצה שנשתפר ברמה הטקטית". נראה שהחלוץ ההולנדי לוק דה יונג ימשיך לפתוח בהרכב ויחפש שער בכורה במדי הקבוצה. לגבי דאבור? נחכה ונראה. היריבה, מנגד, מגיעה למשחק לאחר ניצחון גדול 0:1 על ולנסיה משער של גבריאל פרננדס, אך מצד שני הקבוצה מגליסיה לא ניצחה כבר ב-12 משחקי חוץ רצופים.


אתלטיק בילבאו – ריאל סוסיאדד (23:00)

הדרבי הגדול של חבל הבאסקים תמיד חם וכעת שתי הקבוצות צמודות בטבלה במקומות 5-6 כשלרשותן ארבע נקודות בחלוף שני מחזורים. המארחת תרצה להחזיר את הכבוד לאחר שהפסידה בכל שלושת משחקי הדרבי האחרונים. החלוץ איניאקי וויליאמס חימם את האווירה כשאמר: "אני חולם לנצח את סוסיאדד ולשגע אותם. הם יכולים רק לקנא בנו משום שאנחנו משחקים עם שחקני בית באסקיים בלבד בניגוד אליהם". אריץ' אדוריץ' צפוי להמשיך לפתוח על הספסל.



 אדוריץ' כובש נגד ברצלונה. "האריות" להוטים לקראת הדרבי (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי