דיווח: ברצלונה סירבה לתנאים שהציבה פ.ס.ז' על ניימאר

ניימאר
ניימאר | DOMINIQUE FAGET/AFP/Getty Images

בספרד מדווחים כי הקטלאנים ירדו מהעסקה לאור הדרישות החדשות שכללו את דמבלה, ראקיטיץ' וטובידו בנוסף ל-215 מיליון יורו. קודם לכן התקבלו דיווחים על האופציות שאינם כוללות את מעברו של חלוץ בארסה לצרפת

(גודל טקסט)

נראה שאחרי הכל, ניימאר לא יגיע לברצלונה. ב"מונדו דפורטיבו" דווח היום (שישי) כי פריז סן ז'רמן העבירה את הצעתה הסופית לראשי בארסה, ובתמורה לניימאר ביקשה לקבל את עוסמאן דמבלה, איבן ראקיטיץ' וז'אן קלייר טובידו יחד עם 215 מיליון יורו. הנהלת המועדון הקטלאני שקלה את ההצעה ודחתה אותה, ונכון לעכשיו אין הצעה נגדית בנוגע לכוכב הברזילאי.

גם לו היתה מקבל ברצלונה את העסקה, לא בטוח כלל שהיא היתה נחתמת. מוקדם יותר דווח ב"ספורט" שהמתווה לפיו בארסה תשלם 130 מיליון יורו ותוסיף את טודיבו, ראקיטיץ' ודמבלה ירד מהפרק, בעקבות סירובו של הצרפתי לעבור לפריז. בעיתון נכתב שבמועדון מנסים לשכנע את דמבלה בטענה כי אם הוא יישאר הדקות שלו יהיו מעטות ודווקא המעבר יכול לעזור לו להתבגר כשחקן.

מנגד, כיוון שהסיכויים שהקיצוני יתרצה ויעזוב נמוכים, הצדדים דנים באפשרות להוריד אותו מהמשוואה ולהעלות את הסכום הכספי מעל 130 המיליון שבארסה הציעה אמש ופריז שקלה בחיוב. כך או כך, לפי הדיווח בספרד המגעים מתנהלים ברוח חיובית, מה שעשוי להקל על הוצאת העסקה לפועל אם מתחשבים במערכת היחסים הרעה שהייתה בין המועדונים בזמן שהסאגה החלה. נכון לעכשיו, ישנה תקשורת טובה וכבוד הדדי בין המועדונים, מה שמשמר את האופטימיות על אף הפערים בין המחנות.

יישלחו לפריז תמורת ניימאר? ראקיטיץ' ודמבלה. (Michael Reaves/Getty Images)
יישלחו לפריז תמורת ניימאר? ראקיטיץ' ודמבלה. (Michael Reaves/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי