בקטלוניה מתגעגעים: "מסי, תחזור! הקבוצה צריכה אותך!"

שחקני ברצלונה מאוכזבים
שחקני ברצלונה מאוכזבים | ANDER GILLENEA/AFP/Getty Images

ברצלונה רשמה את פתיחת העונה הכי גרועה שלה מאז עונת 2008/09 וכמהה לחזרת הקפטן, ב"ספורט" ביקרו את גריזמן בציניות ("הוא שיחק בכלל?") והחמיאו לפאטי בן ה-16: "הוא עילוי שבארסה חייבת לשמור עליו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בספרד ממשיכים לבקר את ברצלונה, שסיימה אתמול בתיקו 2:2 בחוץ נגד אוסאסונה ורשמה את פתיחת העונה הכי גרועה שלה אחרי שלושה משחקים מאז עונת 2008/09. ב"ספורט" קטלו את המועדון על בניית הסגל הלקויה ועל כך שנתן לסאגת ניימאר לערער לחלוטין את חדר ההלבשה, לאחר שההנהלה ניסתה לדחוף בכוח את איבן ראקיטיץ' ועוסמאן דמבלה לעזוב לפריז סן ז'רמן.

"בארסה עדיין בקדם העונה. בילבאו ואוסאסונה גברו עליה בעוצמה, תעוזה ומהירות", כתבו בעיתון הקטלוני והתחננו: "מסי, תחזור! הקבוצה צריכה אותך! יותר מניימאר, בארסה צריכה את הכישרון והשערים של הארגנטינאי. גריזמן עורר צער, דה יונג חייב להיות יותר נועז ולשחק כמו באייאקס".

החלוץ הצרפתי רשם אתמול 30 נגיעות בכדור בלבד, הכמות הכי נמוכה שלו בליגה אי פעם יחד עם המשחק נגד גראנדה ב-2015, במדי אתלטיקו מדריד. התקשורת הספרדית ביקרה אותו על חוסר המנהיגות, כשדווקא לאחר המשחק המרשים נגד בטיס בשבוע שעבר, אתמול הוא שוב נעלם ולא השתתף מספיק במשחק, עד כדי כך ש"בספורט" תהו בציניות אם הוא בכלל שיחק.

אנטואן גריזמן. מסתבר שהוא שיחק אתמול. (Manuel Serrano Arce/Getty Images)
אנטואן גריזמן. מסתבר שהוא שיחק אתמול. (Manuel Serrano Arce/Getty Images)

גם על ההגנה ספגה אלופת ספרד ביקורות, בעקבות הסגירה הלקויה מאוד באגף ימין בשער הראשון של אוסאסונה, שבו רוברט טורס קיבל לבד לחלוטין על סף רחבת ה-5 כשאף אחד מסמדו, סרג'י רוברטו וקרלס פרס לא מבחין בו. גם את ג'רארד פיקה גינו, לאחר שהקנה למארחים את בעיטת העונשין שהביאה לשוויון עם נגיעת יד מיותרת.

נקודת האור היחידה בשורות הקבוצה הקטלונית הייתה ההופעה של אנסו פאטי בן ה-16, שהפך לשלישי הכי צעיר אי פעם שכובש בליגה הספרדית, אחרי פאבריס אולינגה ואיקר מוניאין. למרות איבוד הנקודות והיכולת הקטסטרופלית במחצית הראשונה, גם ארנסטו ואלוורדה קיבל קרדיט על ההחלטה האמיצה להעלות את הנער הצעיר בפיגור 1:0. "פאטי הוא תגלית עבור ברצלונה, בימים בהם היא רק חושבת על החזרת ניימאר", כתבו בספרד, "ביטחון עצמי, כדורגל שמח, בעיטה ומהירות. בארסה חייבת לשמור על העילוי ולהרחיק אותו מבעלי אינטרסים".

נקודת האור היחידה בפתיחת העונה של ברצלונה. אנסו פאטי. (Manuel Serrano Arce/Getty Images)
נקודת האור היחידה בפתיחת העונה של ברצלונה. אנסו פאטי. (Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי