בצרפת חשפו: הסיבה שבגללה דמבלה סירב לעסקת ניימאר

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

הסיבות שבגללן העסקה הגדולה של הקיץ לא יצאה לפועל ממשיכות להיחשף. ע"פ עיתון ה'לאקיפ' הצרפתי, החלוץ הצעיר לא היה מעוניין לעזוב את ברצלונה ואפילו תומאס טוכל לא הצליח לשכנע

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
חלון ההעברות נסגר רק לפני מספר ימים, ועדיין נראה שכולם מתקשים לעכל את העובדה שהעסקה הגדולה והמדוברת ביותר בקיץ החולף, עסקת ניימאר מפריז סן ז'רמן חזרה לברצלונה לא יצאה לפועל. 


היום (חמישי) פרטים נוספים נחשפים ושופכים קצת אור על הסיבות שבגללן הכישרון הברזילאי נשאר בבירה הצרפתית לפחות עד ינואר, וכנראה עד הקיץ הבא. ע"פ עיתון 'הלאקיפ' הצרפתי, מי שהיה אמור להיות הגורם עליו תקום ותיפול העסקה, עוסמאן דמבלה, עומד מאחורי הסיבות לפיצוץ העסקה. על פי הדיווח, החלוץ בן ה-22 שנרכש רק לפני שנתיים ע"י ברצלונה מדורטמונד עבור סכום עתק שמוערך בכ-150 מיליון יורו, סירב להיות חלק מטרייד והתעקש להישאר ולנסות להרשים בקאמפ נואו.


דמבלה לא הראה שום כוונה לעזוב את 'מועדון חלומותיו', והודיע בפני הצוות המקצועי שהוא אינו חושש מתחרות ומתכוון להתמודד על מקום בהרכב הפותח: "אני אלחם כדי לבסס את עצמי פה". אמר הכוכב הצעיר לראשי המועדון. 





סיבה נוספת שמנעה את המעבר מבחינת דמבלה, היא העובדה שהליגה הצרפתית אינה תחרותית מספיק לדעתו ולמרות שנולד בצרפת, הוא אינו מתכוון לחזור לשחק בפריז בעתיד הקרוב. 


מי שהתאכזב מאוד מהבחירה של דמבלה הוא מאמנו לשעבר בדורטמונד, ומאמן אלופת צרפת בהווה תומאס טוכל. ע"פ הדיווח, בשבועות שקדמו לסגירת החלון, השניים נשארו בקשר רציף ואף דיברו מספר פעמים ביום בטלפון.


טוכל הבהיר לדמבלה שהוא רואה בו כשחקן היחיד שיכול להחליף את ניימאר והציב אותו בראש סדר העדיפויות. למרות הקשר החזק ביניהם וההיסטוריה המשותפת מהימים בסינגל אידונה פארק, החלוץ הצעיר הבהיר לבסוף שאין לו שום כוונה לעזוב את הקאמפ נואו העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי