פיקה: "ידעתי שמסי יכול לעזוב. הוא הרוויח את זה ביושר"

ג'רארד פיקה, ליאו מסי
ג'רארד פיקה, ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

בלמה של ברצלונה התייחס לסעיף שהתגלה בחוזהו של הכוכב: "מכירים את המחויבות שלו למועדון. אף אחד לא מודאג". על ניימאר: "זאת הייתה אופרת סבון גדולה, אבל עכשיו צריך להתקדם". וגם: מה גרם לראקיטיץ' להישאר

(גודל טקסט)

בצל פגרת הנבחרות המתרחשת, בברצלונה ממשיכים להתעסק בסעיף שהתגלה בחוזהו של ליאו מסי, אשר מאפשר לו לעזוב בכל סיום עונה. היום (שישי) התייחס על כך ג'רארד פיקה: "ידעתי שהסעיף הזה קיים. אנחנו מכירים היטב את המחויבות שיש לו למועדון ובגלל זה אף אחד כאן לא מודאג".

"אני חושב שהוא הרוויח ביושר את הזכות להחליט על עתידו". בין היתר, הבלם הספרדי לא נשאר חייב לסאגת חזרתו של ניימאר לבארסה, אשר רדפה את הקבוצה בכל חודשי הקיץ: "זאת הייתה אופרת סבון גדולה מאוד. אבל זהו, עכשיו כולם חייבים לעבור הלאה ולהתרכז בעונה שהחלה. אני חושב שאין הגיון להמשיך את חלון ההעברות עד המחזור השלישי של הליגה".

בתוך כך, העיתון "מונדו דפורטיבו" חשף היום גם את הסאגה סביב איבן ראקיטיץ', אשר היה קרוב מאוד לעבור ליובנטוס ביום האחרון של חלון ההעברות. הגברת הזקנה הביעה עניין רב בקרואטי בן ה-31, ואף הציעה לאלופת ספרד מספר שחקנים מסגלה תמורתו, אך אריק אבידל לא ראה בהם כמי שיוכלו לשדרג את הסגל של הבלאוגרנה.

ראקיטיץ'. פותח עונה שישית בברצלונה (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images)
ראקיטיץ'. פותח עונה שישית בברצלונה (JOSEP LAGO/AFP/Getty Images)

המשא ומתן נכנס לתפנית מפתיעה כאשר הצרפתי הביע עניין דווקא בפדריקו ברנרדסקי. השיחות בין המועדונים הפכו רציניות יותר, אך אלופת איטליה דרשה מהקטלונים לשלם 23 מיליון יורו נוספים, כתוספת לראקיטיץ', מה שפוצץ את העסקה בין המועדונים וקבע כי סגן אלוף העולם יישאר בליגה הספרדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי