דיווח: ליאו מסי יכול לעזוב את ברצלונה בסיום כל עונה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

לפי "אל פאיס", הקפטן של אלופת ספרד שחתום עד 2021, משהה את החתימה על חוזה חדש ויכול להותירו בכל רגע. במועדון בטוחים: יש נאמנות ברורה, לא יעבור לאף קבוצה אחרת באירופה. וגם: האמת לגבי ניימאר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
בברצלונה לא יכולים לחכות לשובו של ליאו מסי למגרשים, אולם יש עוד זמן. הקפטן, שנפצע כזכור לפני קדם העונה וסבל מפציעה נוספת שמנעה ממנו לשחק העונה, צפוי להחלים מהפציעה לקראת חודש אוקטובר. בינתיים, סוגייה נוספת שמעסיקה את התקשורת הספרדית היא חוזהו של השחקן שמסתיים ב-2021. מעבר לכך שהנהלת ברצלונה טרם הצליחה להאריך את חוזהו של הכוכב הן ה-32, דיווח שפורסם ב"אל פאיס" עלול לגרום לדאגה.


צמד העיתונאים חואו איריגואן וראמון בסה חושפים כי מסי שמר לעצמו את האפשרות לעזוב את ברצלונה בכל סיום עונה מבלי לשלם פיצויים על הפרת חוזה. קפטן ברצלונה חידש שמונה פעמים את חוזהו מאז שנת 2005. גורם במועדון אישר את הידיעה בספרד. למסי נאמר: "אתה יכול להפסיק לשחק כאן מתי שתרצה, אנחנו נסכים לזה". הקשר מבוססת על נאמנות ברורה בין המועדון לשחקן ובאלופת ספרד משוכנעים שהוא לא יעזוב לאף קבוצה אחרת מאירופה אלא רק אם ירצה לחזור הביתה לארגנטינה. בקבוצה לא רוצים ללחוץ עליו וכרגע מסי מעדיף שלא להאריך את חוזהו. סעיף השחרור עומד על 700 מיליון יורו.


בקבוצה רוצים כמובן שמסי, ביום שיעזוב, יעשה זאת מהדלת הראשית בדומה לצ'אבי או אנדרס אינייסטה ולא כמו קרלס פויול שנאלץ לפרוש בשל פציעה טורדנית, או פפ גווארדיולה שעבר לרומא בעונת 2001/02 כשהמועדון היה בשפל. בכל מקרה, בקבוצה בטוחים שמסי יחליט לבסוף לפרוש לברצלונה. אתמול דווח כי היחסים בין נשיא המועדון לבין מסי מתוחים, אלא שהיום בספרד הרגיעו את הרוחות וצויין כי מסי לא לחץ על ההנהלה להחתים את ניימאר כפי שחושבים והבין את הקשיים מלכתכילה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי