נשיא ברצלונה: "ניימאר לא בתכניות שלנו לינואר 2020"

ג'וזף מריה ברתומאו
ג'וזף מריה ברתומאו | AFP

ג'וזפ ברתומיאו פסל את השמועות לפיהן המועדון מתכנן לבצע בחלון ההעברות הבא את עסקת הענק שלא הצליח לבצע בקיץ: "עשינו ככל שביכולתנו להביא אותו. מסי נתן לי הוראות? זה מיתוס, שחקנים לא מקבלים החלטות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

סאגת ניימאר היתה הטלנובלה של הקיץ, ללא ספק. שאלת עתידו של הברזיאלי, חזרתו לברצלונה ואולי בכלל מעבר לריאל מדריד, פתחה את העמוד הראשי כמעט בכל עיתון ספורט באירופה לאורך כל חלון ההעברות. בסופו של דבר הכוכב נשאר בפריז סן ז'רמן, מה שבאופן טבעי החל שורה של ספקולציות לגבי מעבר עתידי לברצלונה בינואר 2020.

אלא שכעת מתברר שזה כלל לא בתכניות של אלופת ספרד. נשיא המועדון ג'זופ מריה ברתומאו התראיין היום (שישי) לתקשורת המקומית ושלל לחלוטין עסקה מהסוג הזה. "הוא לא בתכניות שלנו לינואר", הודיע ברתומאו נחרצות, "ברצלונה לא עמדה בדרישות של פ.ס.ז' הקיץ, ומעולם לא רצינו להעביר אליהם שחקנים – אלה היו הצרפתים שביקשו אותם, לא אנחנו שהצענו".

"אנחנו עשינו כל שביכולתנו להחתים את ניימאר, ואני יכול להגיד כעובדה שניימאר ביקש מקבוצתו לנהל משא ומתן רק איתנו. החתמה כזאת היא לא פשוטה, ברמה כלכלית או חברתית".

ניימאר. לא יגיע לברצלונה בקרוב (DOMINIQUE FAGET/AFP/Getty Images)
ניימאר. לא יגיע לברצלונה בקרוב (DOMINIQUE FAGET/AFP/Getty Images)

ברתומאו גם התייחס לשמועות לפיהן מסי היה זה שביקש להחזיר את חברו לקבוצה לשעבר: "זה מיתוס. מסי מעולם לא אמר לי להחתים את ניימאר. לשחקנים אין זכות לומר את מי להחתים, זה עניין של ההנהלה והצוות הטכני בלבד".

ההכנות לעונה: "הכנו את הסגל מאוד מהר השנה, יש פחות שחקנים אבל יותר תחרות על המקומות בהרכב מאשר בעונה שעברה. ואלוורדה יודע זאת היטב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי