הערכות בספרד: מסי, סוארס וגריזמן ישחקו נגד ולנסיה

לואיס סוארס, אנטואן גריזמן
לואיס סוארס, אנטואן גריזמן | JEFF KOWALSKY/AFP/Getty Images

האם ברצלונה תציג את שלישיית החוד הקטלנית שלה לראשונה ביום שבת הבא? האורוגוואי מחלים בקצב משביע רצון וגם לגבי הקפטן קיימת אופטימיות. וגם: מו"מ מול פויול על צירופו כמנהל מקצועי וההחלטה של אנסו פאטי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה יצאה לפגרת הנבחרות בטעם מר לאחר התיקו 2:2 נגד אוססונה, אך באלופה סימנו תאריך חשוב ביומן: ה-14 בספטמבר. במשחק הליגה הקרוב נגד ולנסיה בעוד שבוע, עשוי הטריו ההתקפי החדש לערוך בשעה טובה את הופעת הבכורה שלו. ליאו מסי, אנטואן גריזמן ולואיס סוארס כבשו יחד 70 שערי ליגה בשנה שעברה ו-95 שערים בכל המסגרות. האם ביום שבת, רגע לפני מחזור הפתיחה בליגת האלופות (ברצלונה תפגוש את בורוסיה דורטמונד ביום שלישי) זה יקרה?


החדשות הטובות ביותר מגיעות מכיוונו של לואיס סוארס שנפצע במחזור הפתיחה נגד אתלטיק בילבאו. מהמועדון נמסר כי קצב ההתאוששות שלו משביע רצון והוא יחזור לאימונים מלאים לכל המאוחר ביום רביעי. מנגד, מצבו של הקפטן מסי, שנפצע ב-5 באוגוסט לפני ההמראה למחנה האימונים בארה"ב, וסבל מפציעה נוספת לפני המחזור השני נגד בטיס, קצת פחות טוב. בכל מקרה, בימים הקרובים נהיה חכמים יותר וזו תהיה ההחלטה של ואלוורדה האם לפתוח איתם בהרכב או שיעלו מן הספסל. שניים שבוודאות לא ישחקו הם עוסמאן דמבלה והשוער השני נטו לא צפויים לשחק בספטמבר.


מי שעשוי לחזור למועדון בקרוב הוא הקפטן האגדי קרלס פויול. ברצלונה מנהלת מו"מ על החזרתו כמנהל ספורטיבי בשבועות הקרובים, ג'וב שהתפנה לאחר התפטרותו של פפ סגורה בחודש יולי. הנשיא ג'וזף ברתומיאו אישר: "אנחנו מדברים על כך, אני מקווה שנגיע לסיכום. פויול דמות חשובה במועדון אך נושא הניהול חדש לו".




עוד בברצלונה, אנסו פאטי, הכוכב הצעיר שעדיין לא בן 17, קיבל את אחת ההחלטות החשובות בקריירה שלו. החלוץ בחר לייצג את נבחרת ספרד ולא את פורטוגל שם נולד. "אני רוצה לשחק בספרד", אמר לברצלונה וביקש את עזרת המועדון לקשר בינו לבין הפדרציה של הכדורגל הספרדי. הפדרציה ביקשה מהרשויות להאיץ את תהליך הלאמתו של אביו. ב-26 באוקטובר יחל גביע העולם עד גיל 17, שייערך בברזיל, ופאטי רוצה לשחק במדי ספרד, כשכבר בעוד שבוע יתקיימו שני משחקי הכנה. את משחקי ההכנה הוא יפספס אך המטרה היא המונדיאל.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי