זעזוע בוולנסיה: מרסליניו פוטר, אלברט סלאדס מונה במקומו

מרסליניו
מרסליניו | Alex Caparros/Getty Images

רגע לפני הקרב נגד ברצלונה, רעידת אדמה בעטלפים: בעל המניות פיטר לים החליט להיפרד מהמאמן וגם מהמנכ"ל. נשיא המועדון נחת במתחם האימונים. מאמן ספרד הצעירה לשעבר ועוזרו של פרננדו היירו במונדיאל החליפו

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)
לפני פגרת הנבחרות רשמה ולנסיה את ניצחון הבכורה שלה העונה כשגברה 0:2 על מאיורקה במאסטייה. אך אם חשבתם שהניצחון הרגיע את הרוחות אצל "העטלפים" – תחשבו שוב. בשעות האחרונות היום (רביעי) בספרד הלכו וגברו הדיווחים כי בעל המניות העיקרי בקבוצה, עשוי לפטר את המנכ"ל מתאו אלמני והמאמן מרסליניו. ואכן, שלושה ימים לפני הקרב הגדול נגד האלופה ברצלונה בקאמפ נואו – זעזוע ענק בשורות ולנסיה. מרסליניו פוטר, אלברט סלאדס מונה רשמית במקומו.


בספרד הזכירו שעיקר המחלוקת היה בחודש יולי לאחר שהצדדים לא הסכימו לגבי מדיניות הרכש, אך לבסוף הוכרזה הפסקת אש. בתקשורת נכתב על "רעידת אדמה" שכן נשיא המועדון, אניל מורתי, הגיע למשרדי ולנסיה מסינגפור. המאמן והשחקנים ניזונו הבוקר מהתקשורת לגבי מה שקורה במועדון. מי שקיבל את התפקיד הוא סלאדס, שאימן את הנבחרת הצעירה של ספרד בין השנים 2014-2018 ושימש כעוזרו של פרננדו היירו במונדיאל 2018, ויקווה להצעיד את ולנסיה להצלחות. הספרדי צפוי להגיע לאימון אחר הצהריים.


כזכור, מרסליניו הגיע לולנסיה בקיץ 2017 וסיים עם הקבוצה פעמיים במקום הרביעי. בשנה שעברה הוביל את הקבוצה לזכייה ראשונה בתואר מאז 2008 כשניצחה בגמר גביע המלך את ברצלונה 1:2. בינתיים, בסקר "מארקה" קיימת תמימות דעים לכך שמדובר במהלך שגוי. קרוב ל-24 אלף מצביעים השתתפו בסקר ו-88% מהם הגיבו כי המאמן חייב להישאר בתפקידו. לפני שלוש שנים קרה למרסליניו אירוע דומה כאשר פוטר ימים ספורים לאחר משחקה של ויאריאל במוקדמות ליגת האלופות נגד מונאקו.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי