"גם ריאל הגדולה צריכה לסבול", קורטואה כעס על הזאר

שחקני ריאל מדריד, שחקני לבאנטה
שחקני ריאל מדריד, שחקני לבאנטה | Denis Doyle/Getty Images

למרות הניצחון 2:3 על לבאנטה, הרוחות בשורות הבלאנקוס לא היו רגועות במהלך התמודדות הקשה, שרק בזכות השוער הסתיימה בניצחון: "הוא כמעט גרם לנו לספוג את השלישי". בנזמה נכנס לרשימת 20 הכובשים הגדולים בליגה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד גברה 2:3 היום (שבת) בביתה על לבאנטה, אך זה לא משחק שאותו ירצו לזכור האוהדים הלבנים. לאחר מחצית ראשונה נפלאה, שהסתיימה ב-0:3 לבלאנקוס לאחר צמד מהיר של קארים בנזמה ועוד שער של קאסמירו, כל הסימנים הצביעו על כך שזינדין זידאן ושחקניו ירשמו ניצחון קליל מול הקהל הביתי, ויחגגו בכורה מוצלחת לאדן הזאר.

קליל זה לא היה. האורחת מוולניסה התעשתה על עצמה במחצית השנייה, כבשה שני שערים עד הדקה ה-75, והפכה את רבע השעה האחרונה של המשחק למדאיגות במיוחד. לקראת השריקה האחרונה טיבו קורטואה הציל את ריאל מדריד מספיגת שער שלישי: "לא שיחקנו טוב אחרי המחצית" אמר השוער לאחר שריקת הסיום.

"היינו צריכים להמשיך באותה הדינמיקה. אם כל הכבוד ללבאנטה, אם היינו ממשיכים באותו הקצב היינו מנצחים גם 0:5. זאת הייתה המחצית הכי טובה שלנו העונה". עמוק בתוך תוספת הזמן הזאר איבד כדור, אשר הוביל להתקפה מסוכנת של האורחת, אך מי השוער הבלגי סיפק הצלה טובה, הראשונה שלו בכל המשחק: "התעצבנתי עליו מאוד. האיבוד הזה כמעט עלה לנו בשער. הוא מאוד שליו עם הכדור, אבל אסור לאבד בצורה כזאת".

אדן הזאר עולה לבכורה בריאל מדריד. ספג עצבים מחברו לנבחרת בלגיה (CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images)
אדן הזאר עולה לבכורה בריאל מדריד. ספג עצבים מחברו לנבחרת בלגיה (CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images)

כאמור, בנזמה הרשית פעמיים בהתמודדות הקשה, שערים אשר אפשרו לריאל לרשום ניצחון ליגה ראשון העונה בברנבאו. אך זה לא נגמר שם. החלוץ הצרפתי כבש היום את השער ה-152 שלו ב"לה ליגה", ובכך משתווה לחוליו סלינס, החלוץ שכיכב בשנות ב-90 בברצלונה, ברשימת 20 הכובשים הגדולים של הליגה. מטרתו הבאה תהיה לעקוף אגדה אחרת, פרנץ פושקש שמוביל עליו בארבעה שערים בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי