מסי בסגל ברצלונה וישחק נגד דורטמונד, פאטי ייעדר כחודש?

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

"הפרעוש" הצליח להתאמן ללא כאבים, ייצא עם הקבוצה לגרמניה וישותף בזינגל אידונה פארק. הכוכב בן ה-16 צפוי לקבל דרכון ספרדי ולהשתתף בגביע העולם עד גיל 17 עם נבחרת ספרד ולפספס את הקלאסיקו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
בזמן שמחר (שלישי) מדינת ישראל כולה תצא להצביע בבחירות, ליגת האלופות תחזור בשעות הערב ואיתה המשחק המסקרן בין דורטמונד וברצלונה (22:00) בזיגנל אידונה פארק הסוער. הקטלונים מגיעים למפגש מעודדים מהניצחון 2:5 על ולנסיה ביום שבת אחרון, אשר היה מופע של אנסו פאטי בן ה-16 וסימן את חזרתו של לואיס סוארס מהפציעה.


החדשות הטובות של אלופת ספרד הגיעו היום מכיוונו של ליאו מסי, אשר ערך גם הבוקר אימון עם הקבוצה, לאחר שאתמול התאמן ערך אימון מלא עם הקבוצה, 45 ימים לאחר שנפצע באימון הפתיחה. אתמול הארגנטינאי לא חש יותר באי הנוחות שהרגיש ברגלו, ונראה כי מחר יקבל דקות ראשונות כמחליף – ברצלונה כבר אישרה רשמית שהוא בסגל למשחק. לעומתו, עוסמאן דמבלה ערך אימון חלקי בלבד, והוא לא ישחק מול האקסית.


שחקן נוסף שנכלל בסגל כמובן הוא לואיס סוארס, שכבר מול ולנסיה בשבת עלה מהספסל וכבש. בתקשורת הספרדית מציינים היום ארבע שנים מלאות מאז שערו האחרון של סוארס במשחקי חוץ במפעל היוקרתי של אירופה. "כדי לזכות בליגת האלופות צריך להבקיע שערי חוץ", אמר מסי בעצמו בראיון ל"ספורט" בשבוע שעבר עם רמיזה קלה לחברו מאורוגוואי, שמעוניין להסיר את הקללה שרודפת אותו בשנים האחרונות.




בקשר לפאטי, בספרד פורסם היום כי בארסה עשויה לאבד את כוכבה הצעיר לכמעט חודש שלם לטובת נבחרת ספרד עד גיל 17 שתשחק בגביע העולם בברזיל בין ה-26 באוקטובר ל-17 בנובמבר. השתתפותו של השחקן מגינאה-ביסאו תלויה בדרכון הספרדי שהוא עתיד לקבל בקרוב, ונראה כי בית המשפט לספורט בספרד יתערב על מנת לקדם את התהליך, שעשוי לגרום לפאטי להיות מחוץ לסגל של הבלאוגרנה לקלאסיקו מול ריאל מדריד ב-27 באוקטובר.


פאטי. עשוי לפספס את המפגש מול ריאל מדריד (Alex Caparros/Getty Images)
פאטי. עשוי לפספס את המפגש מול ריאל מדריד (Alex Caparros/Getty Images)


לאחר שהפך לכובש הצעיר ביותר בהיסטוריה של בארסה, אם פאטי יכבוש מחר נגד הגרמנים הוא יכנס גם לספרי ההיסטוריה של ליגת האלופות כאשר בגיל 16 ו-351 ימים ישבור את שיאו של פטר אופורי קוואייה הגנאי, שקבע אותו אי שם בשנת 1997 עם אולימפיאקוס, בגיל 17 ו-195 ימים.


מן העבר השני, בורוסיה דורטמונד כבר ערכה את מסיבת העיתונאים למשחק והחלוץ מרקו רויס נשאל על ידי העיתונאים דווקא על חברו פאקו אלקאסר, אקס אלופת ספרד שאף אמר השבוע ש"אנשים בברצלונה התייחסו אליי רע מאוד". רויס אמר על כך: "הייתה לו תקופה יפה שם וברור שהוא מצפה לפגוש אותם. אני חושב שזו תהיה חוויה טובה עבורו. הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו, חכם מאוד וקר רוח מול השער".


רויס גם נשאל על חזרת מסי לסגל ואמר: "כולם יודעים שהוא השחקן הכי טוב בעולם. אנחנו מאוד נשמח לשחק נגדו, וגם אם כן אז יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי להתמודד ולנצח את ברצלונה". דורטמונד תחסר מהמשחק את ניקו שולץ, בעוד לוקאש פישצ'ק בספק ויעבור מבחן כשירות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי